سرمربی نفت مسجدسلیمان: باید به بردن عادت کنیم
سرمربی نفت مسجدسلیمان: باید به بردن عادت کنیم

شهر اولین ها//سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی تیمش برابر ایرانجوان بوشهر گفت:‌ باید تیم‌مان را به بردن عادت دهیم. سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص پیروزی ۳ بر صفر تیمش در هفته نخست لیگ دسته یک کشور برابر ایرانجوان بوشهر، اظهار کرد: ‌بازی اول همیشه سخت و سنگنین است […]

شهر اولین ها//سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی تیمش برابر ایرانجوان بوشهر گفت:‌ باید تیم‌مان را به بردن عادت دهیم.

سهراب بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص پیروزی ۳ بر صفر تیمش در هفته نخست لیگ دسته یک کشور برابر ایرانجوان بوشهر، اظهار کرد: ‌بازی اول همیشه سخت و سنگنین است به ویژه برای ما که پیش از آغاز مسابقات یک اردوی کوتاه و تقریبا ۲۰ روز تمرین داشتیم و شاید فقط ۱۰ روز آن هم مفید بود.

وی افزود:‌ در کل خیلی دیر تیم را بستیم و بیشتر بازیکنان‌مان هم سال اولی بود که کنار هم بازی می‌کردند. تمام تلاش ‌ما این بود که کارمان را با برد آغاز کنیم و بتوانیم با کیفیت باشیم که در بازی با ایرانجوان بوشهر توانستیم هم خوب بازی کنیم و هم ببریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت:‌ ما حتما ضعف‌هایی هم داریم و نباید در شرایطی که بازی را بردیم این ضعف‌ها را نبینیم و این غیر منطقی و غیر حرفه‌ای است و باید بخشی از بردمان را مربوط به این بدانیم که حریف موقعیت‌هایی را از دست داد و باعث شد ما خیلی از شرایط بازی را در دست بگیریم و خوب بازی کنیم و ببریم.

وی بیان کرد: ‌به بازیکنان تیمم تبریک و خسته نباشید می‌گویم و از هواداران هم تشکر می‌کنم ولی تیم ما باید یاد بگیرد زیر فشار حریف روی زمین خیلی سریع و قوی بازی کند. در این دیدار در دقایقی که حریف ما را تحت تاثیر گذاشت، کمی بی‌نظم بودیم ولی در کل عملکردمان برای بازی اول خوب بود.

بختیاری‌زاده با بیان این‌که اعتقاد دارم که بازی‌های خیلی سختی در پیش داریم و باید قوی‌تر کار کنیم، گفت: قطعا به این صورت نیست که یک تیم از ابتدا تا پایان یکنواخت کار کند ولی تمام تلاش کادر فنی و بازیکنانم این است که کیفیت خوب‌مان را در لیگ نشان دهیم.

وی افزود: ما حتما روزهای سخت خواهیم داشت ولی معتقدم که نباید نوسان داشته باشیم و باید نوسان را به حداقل برسانیم تا بتوانیم تیم خوب‌مان را حفظ کنیم تا در روزهای سخت نیز خوب نتیجه بگیریم. به هر حال تیمی که می‌خواهد بالای جدول باشد، باید هم خوب بازی کند و خوب ببرد و ما باید بردن را برای تیم‌مان عادت دهیم. از این‌که ایرانجوان بوشهر را بردیم، خوشحالم ولی بردن را باید در زمین خودمان وظیفه بدانیم و حقیقتا کار خاصی انجام ندادیم. اگر می‌خواهیم شخصیت بزرگی پیدا کنیم و مردم به ما اعتماد کنند، باید یاد بگیریم که بیرون از خانه، حریف‌مان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: روزی که نفت‌مسجدسلیمان به لیگ برتر راه پیدا کرد، خوشحال شدم و اعتقادم این بود که تیم نفت باید در لیگ چیزی فراتر از مسایل فوتبالی باشد و از نظر شهری و امکانات اولیه شهری به این شهرستان کمک کند و باعث شود تا مسوولان، این شهرستان را ببینند، چرا که مردم این شهرستان لیاقت دارند که خیلی بهتر زندگی کنند.

وی افزود:‌ مسجدسلیمان همیشه جزو شهرهایی بوده که استعدادهای بزرگی را به فوتبال معرفی کرده است و اگر به آن فوتبالی نگاه شود و برای آن وقت گذاشته شود، شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.