سرانجام شهردار مسجدسلیمان؛ استعفا یا بازنشستگی ؟!
سرانجام شهردار مسجدسلیمان؛ استعفا یا بازنشستگی ؟!

سایت خبری شهر اولین ها//درخواست بازنشستگی شهردار مسجدسلیمان در حالی به سازمان تأمین اجتماعی ارائه شده که وی طی نامه ای رسمی از ریاست شورای شهر مسجدسلیمان درخواست نموده تا نسبت به معرفی سرپرست جدید شهرداری اقدام نمایند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، خلیل حیدری شهردار مسجدسلیمان که روز گذشته احتمال هر گونه […]

سایت خبری شهر اولین ها//درخواست بازنشستگی شهردار مسجدسلیمان در حالی به سازمان تأمین اجتماعی ارائه شده که وی طی نامه ای رسمی از ریاست شورای شهر مسجدسلیمان درخواست نموده تا نسبت به معرفی سرپرست جدید شهرداری اقدام نمایند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، خلیل حیدری شهردار مسجدسلیمان که روز گذشته احتمال هر گونه استعفا را رد کرده بود طی نامه ای از رییس شورای شهر درخواست معرفی سرپرست جدید شهرداری را نموده است.وی در نشست خبری روز گذشته اظهار داشت که تمام تلاش خودم را برای این شهر انجام داده ام ولی در دوران من مشکلات فراوانی بوجود آمد و بسیاری از پرونده ها با رای دیوان عدالت اداری به مرحله اجراییه رسید که می بایست جریمه ها را پرداخت می کردم که این مورد ما را دچار بحران مالی نمود.

حیدری گفت: از مردم خوب و شریف مسجدسلیمان و همچنین اصحاب رسانه می خواهم من را حلال کنند و انشالله اگر قصوری از جانب من بود ببخشند.

با ارائه درخواست بازنشستگی / استعفای شهردار که امروز به رییس شورای شهر ارائه شد ، اسفندیار باقری تا تعیین شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری توسط اعضای شورای شهر انتخاب گردید.

IMG-20151026-WA0000