سخنگوی تیم نفت: لایحه اعتراضیه و مستندات لازم را به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارسال کرده ایم
سخنگوی تیم نفت: لایحه اعتراضیه و مستندات لازم را به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارسال کرده ایم

سایت خبری شهر اولین ها//سخنگوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان طی توضیحاتی ضمن دعوت طرفداران این تیم به حفظ آرامش گفت فعلاً همه تلاش و توان ما معطوف به بازی مهم و حساس فردا می باشد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان […]

سایت خبری شهر اولین ها//سخنگوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان طی توضیحاتی ضمن دعوت طرفداران این تیم به حفظ آرامش گفت فعلاً همه تلاش و توان ما معطوف به بازی مهم و حساس فردا می باشد .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، ابوذر شجاعی برجوئی با مهم توصیف کردن نیاز به آرامش در تیم نفت گفت : بازی حساس فردا برابر تیم مس کرمان ایجاب می کند تیم از حاشیه بدور باشد تاکادر فنی بتواند با آسودگی خاطر لازم با دست پر از این رقابت خارج شود .

وی با بیان اینکه توان مدیریت این شرکت و باشگاه در ایجاد آرامش روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی تیم متمرکز شده است گفت : لازم است تا تیم ضمن دور شدن از حواشی ، با قدرت و صلابت در میادین ورزشی حاضر شده و امتیازات لازم را کسب نمایند .

رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به حواشی بوجود آمده پس از بازی لغو شده با تیم پاس همدان گفت : لایحه اعتراضیه ای همراه با توضیحات و مستندات لازم در این خصوص به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارسال شده تا این مراجع در خصوص اتفاقات صورت گرفته تصمیم گیری نمایند .