سارقان بعنف مسافرنما در مسجدسلیمان در دام قانون افتادند
سارقان بعنف مسافرنما در مسجدسلیمان در دام قانون افتادند

شهر اولین ها//فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: 2 سارق بعنف تحت پوشش مسافر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ علی حسینی، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی مشکوک در یکی از مناطق این شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی در صحنه حاضر شدند […]

شهر اولین ها//فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: 2 سارق بعنف تحت پوشش مسافر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ علی حسینی، فرمانده انتظامی مسجدسلیمان بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی مشکوک در یکی از مناطق این شهرستان، بلافاصله عوامل انتظامی در صحنه حاضر شدند و شخصی را که تعداد زیادی آثار ضرب و جرح با چاقو بر بدن وی مشهود بود رویت کردند که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل نمودند.

وی تصریح کرد: فرد مصدوم اعلام کرد که 2 سارق تحت پوشش مسافر سوار خودروی وی شده و پس از هدایت به مسیر خلوت بوسيله چاقو و قمه پس از درگیری و زخمی کردن، اقدام به سرقت وجوه نقد و تلفن های همراهم شدند، با توجه به اهمیت موضوع با دستورات و هدایت عملیاتی، این امر به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسینی اذعان داشت: ماموران پلیس با بررسی دقیق صحنه جرم و انجام اقدامات تخصصی 2 سارق حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در 2 عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در ادامه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مبلغ 300 و 69 هزار تومان وجه نقد و 2 دستگاه تلفن همراه مسروقه كشف شد.

این مقام انتطامی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شده اند، اظهار کرد: پلیس مسجدسلیمان با هنجارشكنان و برهم زنندگان نظم و امنيت جامعه قاطعانه و قانونی برخورد می كند.