برگزاری مراسم تودیع و معارفه رییس هیأت فوتبال مسجدسلیمان در غیاب رییس پیشین +تصاویر
برگزاری مراسم تودیع و معارفه رییس هیأت فوتبال مسجدسلیمان در غیاب رییس پیشین +تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// مراسم تودیع و معارفه ریاست هیأت فوتبال مسجدسلیمان در حالی برگزار شد که قاسمی رییس پیشین این هیأت در این مراسم حضور نیافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، مراسم تودیع و معارفه ریاست هیأت فوتبال مسجدسلیمان ظهر امروز در محل سالن امور تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان […]

سایت خبری شهر اولین ها// مراسم تودیع و معارفه ریاست هیأت فوتبال مسجدسلیمان در حالی برگزار شد که قاسمی رییس پیشین این هیأت در این مراسم حضور نیافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، مراسم تودیع و معارفه ریاست هیأت فوتبال مسجدسلیمان ظهر امروز در محل سالن امور تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان با اجرای گودرز ظاهری یکی از مجریان توانمند استان و در حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان،جمعی مدیران،مربیان و پیشکسوتان فوتبال و اصحاب رسانه برگزار گردید که قاسمی رییس پیشین این هیأت در مراسم حضور نداشت. این موضوع در حالی رخ داد که شنیده می شود رییس پیشین هیأت تماس تلفنی حاجی پور رییس و بهامیریان کارشناس فنی اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان را بی پاسخ گذاشت. ضمن اینکه دعوتنامه کتبی جهت حضور وی در مراسم امروز نیز صادر شده بود.

با این حال مراسم معارفه امروز با استقبال قابل توجهی از سوی اهالی ورزش و بخصوص فوتبال همراه بود و محمود احمدی بعنوان رییس جدید هیأت فوتبال مسجدسلیمان معرفی گردید.

1 (2)1 (16)1 (17)1 (19)1 (22)1 (31)