رییس موزه مسجدسلیمان خبر داد؛برگزاری نشست های آموزشی آثار تاریخی در شهرستان
رییس موزه مسجدسلیمان خبر داد؛برگزاری نشست های آموزشی آثار تاریخی در شهرستان

سایت خبری شهر اولین ها//در اقدامی تحسین برانگیز مدیریت موزه مسجدسلیمان نشست های آموزشی آثار تاریخی مسجدسلیمان را با بهره گیری از اساتید مجرب باستان شناسی و مرمت برگزار خواهد نمود. شهرام امید رییس موزه مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: نشست های آموزشی آثار تاریخی شهرستان با هدف […]

سایت خبری شهر اولین ها//در اقدامی تحسین برانگیز مدیریت موزه مسجدسلیمان نشست های آموزشی آثار تاریخی مسجدسلیمان را با بهره گیری از اساتید مجرب باستان شناسی و مرمت برگزار خواهد نمود.

شهرام امید رییس موزه مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: نشست های آموزشی آثار تاریخی شهرستان با هدف معرفی محوطه های تاریخی و آموزش شهروندان در خصوص نحوه برخورد، حفاظت و مراقبت از اماکن تاریخی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

مهندس امید با بیان اینکه ثبت نام از علاقمندان و داوطلبان حضور در این نشست ها از بیستم شهریورماه آغاز می شود ، افزود: این دوره روزهای پنجشنبه هر هفته و به مدت ۱۲ جلسه تا اواخر پاییز ادامه می بابد و پس از آن وارد مرحله بازدید میدانی در سایت ها و محل های تاریخی مسجدسلیمان خواهیم شد و بصورت عینی موارد به داوطلبین آموزش داده می شود.

وی شاخه های این نشست ها را ۴ عنوان ذکر کرد که از آن جمله می توان به باستان شناسی برای همه،پایش مردمی آثار تاریخی، دوره بندی های آثار تاریخی مسجدسلیمان،پروفسور گیرشمن و محوطه های تاریخی مسجدسلیمان اشاره نمود.

رییس موزه مسجدسلیمان در خاتمه ابراز امیدواری کرد با توجه به علاقمندی شهروندان علی الخصوص قشر جوان به حوزه باستان شناسی شهرستان و نیز رایگان بودن شرکت در این دوره ها، استقبال قابل توجهی از این نشست ها صورت پذیرد.