رییس قرارگاه محرومیت زدایی مسجدسلیمان منصوب شد
رییس قرارگاه محرومیت زدایی مسجدسلیمان منصوب شد

شهر اولین ها//رئیس قرارگاه توانمندسازی محرومین شهرستان های مسجدسلیمان لالی، اندیکا و هفتکل منصوب شد به گزارش شهر اولین ها، با حکم محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور، محمدرضا مکوندی به سمت ریاست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل منصوب گردید. در متن […]

شهر اولین ها//رئیس قرارگاه توانمندسازی محرومین شهرستان های مسجدسلیمان لالی، اندیکا و هفتکل منصوب شد

به گزارش شهر اولین ها، با حکم محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور، محمدرضا مکوندی به سمت ریاست قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل منصوب گردید.
در متن این حکم آمده است: نظر به تجارب و عملکرد شما در امر محرومیت زدایی و بهره گیری از ظرفیتهای استانی و ارتباط موثر با مدیران شما را به سمت رئیس ستاد محرومیت زدایی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل منصوب می نمایم.
گفتنی است محمدرضا مکوندی، از فرهنگیان پیشکسوت، مدرس دانشگاه، از مدیران موفق در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، مدیر نمونه کشوری و استانی، با عملکرد موفقیت آمیز در بهزیستی و ارائه دهنده ۱۳۰۰ طرح مختلف کشوری استانی و حوزه شهرستان می باشد.