رییس جدید اداره کتابخانه های مسجدسلیمان:برنامه های مدونی برای گسترش فرهنگ کتابخوانی خواهیم داشت
رییس جدید اداره کتابخانه های مسجدسلیمان:برنامه های مدونی برای گسترش فرهنگ کتابخوانی خواهیم داشت

سایت خبری شهر اولین ها//مراسم تودیع و معارفه مدیر کتابخانه های مسجدسلیمان برگزار شد و طی آن خانم آناهیتا باقری به عنوان سرپرست این اداره منصوب گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، این مراسم در محل اداره کتابخانه های شهرستان و با حضور پرسنل آن اداره برگزار گردید ضمن تقدیر از خانم منیژه […]

سایت خبری شهر اولین ها//مراسم تودیع و معارفه مدیر کتابخانه های مسجدسلیمان برگزار شد و طی آن خانم آناهیتا باقری به عنوان سرپرست این اداره منصوب گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، این مراسم در محل اداره کتابخانه های شهرستان و با حضور پرسنل آن اداره برگزار گردید ضمن تقدیر از خانم منیژه جلالی سرپرست پیشین این اداره خانم آناهیتا باقری بعنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
خانم باقری در خصوص برنامه های در نظر گرفته شده برای گسترش فرهنگ کتابخوانی گفت:یکی از معضلات امروز در جامعه ما ، کاهش سرانه مطالعه است که همین امر منشا آثار سو در سطوح مختلف زندگی فردی و اجتماعی افراد می باشد.لذا به خواست خدا و با حمایت کلیه نهادهای دخیل در امر و مربوط به فرهنگ، برنامه های مدونی برای نیل به این مهم در نظر گرفته شده که در بازه های زمانی مختلف اجرا خواهد شد.
شایان ذکر است که خانم آناهیتا باقری از نیروهای رسمی و دارای ۱۹سال سابقه کار در نهاد کتابخانه ها و دارای مدرک کارشناس ارشد کتابداری است.