” رویش دوباره زندگی ” با کاشت نهال ؛ پیام سبز دانش آموزان مسجدسلیمانی به هموطنان زلزله زده غرب کشور + تصاویر
” رویش دوباره زندگی ” با کاشت نهال ؛ پیام سبز دانش آموزان مسجدسلیمانی به هموطنان زلزله زده غرب کشور + تصاویر

شهر اولین ها// شاید در روزهایی که اکثر مردم نوعدوست با راه اندازی پویش هایی اقلام و لوازم مورد نیاز هموطنان زلزله زده غرب کشور را تهیه نموده و به شیوه های گوناگون به دست آنان می رسانند ،در گوشه ای دیگر نیز دانش آموزان خلاق و طبیعت دوست دبیرستان کوشا در اقدامی خلاقانه به […]

شهر اولین ها// شاید در روزهایی که اکثر مردم نوعدوست با راه اندازی پویش هایی اقلام و لوازم مورد نیاز هموطنان زلزله زده غرب کشور را تهیه نموده و به شیوه های گوناگون به دست آنان می رسانند ،در گوشه ای دیگر نیز دانش آموزان خلاق و طبیعت دوست دبیرستان کوشا در اقدامی خلاقانه به یاد هموطنان زلزله زده غرب کشور نهال کاشتند و رویش دوباره زندگی را به آنان یادآور شدند. به گزارش شهر اولین ها، جمعی از دانش آموزان دبیرستان کوشا با کاشت نهال در محوطه مدرسه ضمن اظهار تسلیت و ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده غرب کشور ، برای آنان پیام مقاومت و امیدواری فرستادند. این دانش آموزان با پیام هایی از قبیل ” کرمانشاه تسلیت “ ،  ” از درخت بیاموزیم رویش دوباره و سبز شدن را “ و ” تا شقایق هست زندگی باید کرد ” برای هموطنان غرب کشور آرزوی بهبودی و سلامت هرچه سریعتر همراه با رقم خوردن روزهایی سبز و بدون دغدغه داشتند.

از سویی دیگر دانش اموزان مدرسه شریعتی نیز در اقدامی شایسته و محیط زیستی کاردستی های خود را که با وسایل دورریختنی تهیه نموده اند در معرض نمایش والدین قرار دادند. آنان در نظر دارند تا با برپایی نمایشگاه آثار هنری خود که از وسایل بازیافتی و دورریختنی تهیه شده اند عواید و درآمد حاصل از فروش این وسایل را به هموطنان زلزله زده اختصاص دهند.این دو اقدام محیط زیستی و در خور تحسین دانش آموزان مدارس کوشا و شریعتی توسط دبیران آن ها که از فعالین ارزنده محیط زیست مسجدسلیمان به شمار می روند ساماندهی شده است.