روز جهانی تئاتر و هنرمندان مسجدسلیمانی با نمایش ” دختر انار ” + تصاویر بهمراه جزئیات
روز جهانی تئاتر و هنرمندان مسجدسلیمانی با نمایش ” دختر انار ” + تصاویر بهمراه جزئیات

سایت خبری شهر اولین ها// مدیر انجمن نمایش مسجدسلیمان با بیان اینکه همایش بزرگی به مناسبت اردیبهشت تئاتر برگزار خواهد شد خاطرنشان ساخت: بدلیل تقارن روز جهانی تئاتر با ایام نوروز ،همایش بزرگداشت تئاتر هر ساله با عنوان اردیبهشت تئاتر ایران و در دومین ماه از سال برگزار می شود. به گزارش سایت خبری شهر […]

سایت خبری شهر اولین ها// مدیر انجمن نمایش مسجدسلیمان با بیان اینکه همایش بزرگی به مناسبت اردیبهشت تئاتر برگزار خواهد شد خاطرنشان ساخت: بدلیل تقارن روز جهانی تئاتر با ایام نوروز ،همایش بزرگداشت تئاتر هر ساله با عنوان اردیبهشت تئاتر ایران و در دومین ماه از سال برگزار می شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، کورش مهری بابادی با بیان این مطلب افزود: به همین مناسبت امیدواریم تا با همت اهالی هنر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همایش بزرگداشت تئاتر در مسجدسلیمان برگزار شود.ضمن اینکه انجمن تئاتر شهرستان در اواخر سال گذشته اجرای نمایش ” دختر انار ” را در برنامه کاری خود داشته است.

وی گفت: گروه نمایشی انجمن حدود سی اجرا از نمایش ” دختر انار” در مدارس مختلف شهرستان طی دی و بهمن ماه ۹۴ داشته است که با استقبال قابل توجهی از سوی دانش آموزان و اولیاء آنان مواجه گردید.

اجرای نمایش شاد و موزیکال  ” دختر انار 
نویسنده : دکتر اردشیر صالحپور
کارگردان: کورش مهری بابادی
سرپرست گروه:فرزاد سلطانی
آهنگساز:  نادر مطلبی
طراح لباس : مریم رحیمی

بازیگران:
مرضیه جمالپور
نصیبه افرا
غلامرضا سیاهپور
میلاد باوان پور
مهرخ افرا
هانیه جمالپور
کورش مهری بابادی
عوامل فنی نور و صدا:
حسن خیرالهی.نگار فرجپور.هانیه جمالپور
کاری از انجمن هنرهای نمایشی مسجدسلیمان

T1 (1)T1 (2)T1 (3)T1 (4)

اجرا : بهمن و اسفند ۹۴
سالن سینما فرهنگ
هر روز ساعت ۹ و۱۴