دیدار دکتر علیرضا ورناصری با نماینده ولی فقیه استان خوزستان آیت الله موسوی فرد
دیدار دکتر علیرضا ورناصری با نماینده ولی فقیه استان خوزستان آیت الله موسوی فرد

شهر اولین ها// دیدارهای منتخب مردم مسجدسلیمان، لالی ، اندیکا و هفتکل با مسئولین استانی و کشوری برای رفع موانع پیش روی و برون رفت از بن بست فعلی حوزه انتخابیه کماکان ادامه داد. به گزارش شهر اولین ها به نقل از  روابط عمومی دفتر منتخب مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل […]

شهر اولین ها// دیدارهای منتخب مردم مسجدسلیمان، لالی ، اندیکا و هفتکل با مسئولین استانی و کشوری برای رفع موانع پیش روی و برون رفت از بن بست فعلی حوزه انتخابیه کماکان ادامه داد.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از  روابط عمومی دفتر منتخب مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم ؛ دکتر علیرضا ورناصری در دیداری صمیمانه با آیت الله موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز ، در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی شدن منویات مقام معظم رهبری و حمایت از  اجرایی شدن سال جهش تولید در استان به گفتگو پرداختند.

در این دیدار دکتر ورناصری از موانع و مشکلات پیش روی پیشرفت و ترقی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل ، با آیت الله موسوی فرد نماینده محترم و مردمی ولایت فقیه در استان گفتگو کردند و از ایشان بخاطر پتانسیل های موجود در منطقه و جهت رفع این مشکلات درخواست همکاری داشتند و خواستار نگاه ویژه ای به منطقه بوده اند.