دیدار دکتر علیرضا ورناصری با مدیرکل امور عشایر استان خوزستان با محوریت محرومیت زدایی عشایر منطقه
دیدار دکتر علیرضا ورناصری با مدیرکل امور عشایر استان خوزستان با محوریت محرومیت زدایی عشایر منطقه

شهر اولین ها//دیدار دکتر علیرضا ورناصری با مدیرکل امور عشایر استان خوزستان با محوریت محرومیت زدایی عشایر منطقه انجام گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر منتخب مردم شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس یازدهم ، دکتر ورناصری ضمن حضور در دفتر علی رحم کریمی مدیرکل امور عشایر استان خوزستان به […]

شهر اولین ها//دیدار دکتر علیرضا ورناصری با مدیرکل امور عشایر استان خوزستان با محوریت محرومیت زدایی عشایر منطقه انجام گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر منتخب مردم شهرستانهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس یازدهم ، دکتر ورناصری ضمن حضور در دفتر علی رحم کریمی مدیرکل امور عشایر استان خوزستان به دیدار و گفتگو با این مقام مسئول پرداخت.

در این دیدار که با محوریت محرومیت زدایی از قشر عشایر منطقه برگزار گردید ، دکتر ورناصری بر لزوم بهبود و توسعه وضعیت اجتماعی ، اقتصادی و تولیدی عشایر منطقه تاکید نمود.

وی ضمن اشاره به نقش اساسی عشایر در تولید صنایع دامی کشور افزود: مطالعه و شناسایی ظرفیت ها، امکانات و نیازمندی های دامداران متحرک(کوچ رو) و اسکان و برنامه ریزی به منظور بهبود سطح معیشتی آنها امری ضروری است.

در خاتمه دکتر ورناصری از سازمان امور عشایر به عنوان خط مقدم خدمات رسانی به عشایر به ویژه در مواقع بحرانی یاد کرد و بیان داشت: دیدگاه نادیده گرفتن عشایر و بی‌توجهی به آنها در حال حاضر دیدگاهی منسوخ شده است و سازمان امور عشایر به عنوان یک نهاد لازم و ضروری برای رسیدگی به مسائل و مشکلات عشایر نیاز به تقویت و حمایت بیشتری دارد.