دستگیری قاتل فراری در مسجدسلیمان دو مجروح بر جای گذاشت
دستگیری قاتل فراری در مسجدسلیمان دو مجروح بر جای گذاشت

سایت خبری شهر اولین ها// فرد جوانی که دوماه پیش و در منطقه هشت بنگله مرتکب قتل یکی از شهروندان شده بود طب عملیات تعقیب و گریز عوامل انتظامی شهرستان سرانجام دستگیر شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، الف-الف فردی که دوماه پیش با شلیک گلوله ای مرتکب قتل شده بود و پس […]

سایت خبری شهر اولین ها// فرد جوانی که دوماه پیش و در منطقه هشت بنگله مرتکب قتل یکی از شهروندان شده بود طب عملیات تعقیب و گریز عوامل انتظامی شهرستان سرانجام دستگیر شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، الف-الف فردی که دوماه پیش با شلیک گلوله ای مرتکب قتل شده بود و پس از متواری شدن تحت پیگرد پلیس قرار گرفته بود سرانجام دستگیر شد.این متهم شامگاه گذشته در منطقه نفتون شناسایی و توسط مامورین نیروی انتظامی شهرستان تحت تعقیب قرار گرفت .قاتل فراری که در خانه ای در منطقه نفتون پنهان شده بود توسط مامورین محاصره و پس از حدود سه ساعت مقاومت و درگیری مسلحانه سرانجام با تلاش مامورین نیروی انتظامی دستگیر و بازداشت شد .

گفتنی است که در حین عملیات دستگیری متهم دو تن از مامورین نیروی انتظامی شهرستان مجروح شدند که پس اعزام به اهواز و انجام عمل جراحی هم اکنون در بیمارستان بستری می باشند که وضعیت عمومی آنان مطلوب گزارش شده است.