دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در مسجدسلیمان
دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در مسجدسلیمان

شهر اولین ها// سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری عامل برداشت پنج میلیون ریالی از یک حساب بانکی در مسجدسلیمان خبر داد. سرهنگ حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک نفر از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی,موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرارگرفت. این مقام […]

شهر اولین ها// سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرماندهی انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری عامل برداشت پنج میلیون ریالی از یک حساب بانکی در مسجدسلیمان خبر داد.

سرهنگ حسینی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یک نفر از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی,موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرارگرفت.

این مقام انتظامی افزود:بابررسی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتای شهرستان مشخص شد با توجه به سهل انگاری شاکیه و اعتماد بی جا به فردی ناشناس و در اختیار گذاشتن رمز دوم کارت بانکی برای پرداخت شهریه دانشگاه  از طریق اینترنت ,متهم اقدام به برداشتهای غیرمجاز به صورت خرید کارت های شارژ در فواصل زمانی متعدد نموده و در مجموع مبلغ پنج میلیون ریال از حساب بانکی وی برداشت نموده است که در این راستا پس از انجام اقدامات فنی و پلیسی,هویت متهمه شناسایی و پس از هماهنگی های لازم قضائی توسط ماموران پلیس فتا دستگیر وبا مشاهده مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان تصریح کرد: شهروندان گرامی از حضور در کافی نت های نامعتبر و بدون مجوز خودداری نموده واز در اختیار گذاشت رمز کارت های بانکی خود به افراد غیره به شدت خودداری نموده و هر از چندگاهی رموز بانکی خود را تغییر و از ذخیره آن در موبایل و یا یادداشت روی اوراق داخل کیف های دستی اجتناب کنند و هر نوع موارد را سریعا با پلیس فتای شهرستان درمیان بگذارند.