دستگیری عاملین برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در مسجدسلیمان
دستگیری عاملین برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در مسجدسلیمان

شهر اولین ها//فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری عاملین برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت یک نفر از شهروندان مبنی بر مفقودیت کارت بانکی و برداشت غیرمجاز از حساب ،موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت. این […]

شهر اولین ها//فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری عاملین برداشت غیرمجاز از حساب بانکی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ کارآگاه علی حسینی در تشریح این خبر گفت:در پی شکایت یک نفر از شهروندان مبنی بر مفقودیت کارت بانکی و برداشت غیرمجاز از حساب ،موضوع در دستور کار پلیس فتای شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: کارشناسان پلیس فتای شهرستان با استفاده از شگردهای خاص پلیسی توانستند در سریع ترین زمان ممکن تعداد دو نفر از افراد سودجو را که با صورت های پوشیده در حال برداشت مبلغ چهارده میلیون ریال از خودپرداز بودند را با اقدامات اطلاعاتی و علمی شناسایی و دستگیر نمایند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان ساخت: هر چند پس از دستگیری این دو نفر و اعتراف صریح به جرم روانه مراجع فضایی و صدور قرار مناسب شدند لیکن شایسته است شهروندان گرامی به هیچ‌وجه رمز کارت های بانکی خود را به کارت های خود الصاق نکرده و حتی به صورت مکتوب در کیف های دستی و همراه خود نگهداری نکنند و از ارائه شماره رمز به افراد غیر و‌رهگذران برای برداشت وجه به جد امتناع ورزیده و‌در صورت مفقودیت کارت در وقت اداری با مراجعه به بانک و در ایام تعطیل و یا بعد از وقت اداری با استفاده از همراه بانک و یا شماره خدمات پشتیبان که در پشت کارت ها مندرج می باشد نسبت به ابطال کارت اقدام و هر نوع برداشت غیر مجاز را سریعا با پلیس فتا در میان بگذارند.