دستگیری سارق ۱۰۰ میلیونی از حسابهای بانکی افراد کم سواد
دستگیری سارق ۱۰۰ میلیونی از حسابهای بانکی افراد کم سواد

سایت خبری شهر اولین ها//فرماندهی انتظامی دزفول از دستگیری سارقی که به صورت حرفه ای اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد کم سواد در جلوی دستگاه های خود پرداز می کرد خبر داد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از واحد مرکزی خبر خوزستان سرهنگ احمد چنداز ضمن هشدار به شهروندان […]

سایت خبری شهر اولین ها//فرماندهی انتظامی دزفول از دستگیری سارقی که به صورت حرفه ای اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد کم سواد در جلوی دستگاه های خود پرداز می کرد خبر داد.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از واحد مرکزی خبر خوزستان سرهنگ احمد چنداز ضمن هشدار به شهروندان در خصوص سرقت از حساب بانکی افراد کم سواد از سوی سارقان در مقابل دستگاههای خودپرداز افزود:فردی کلاهبردار در ساعات تعطیلی بانک ها از افراد بیسوادی که قادر به انجام عملیات بانکی از طریق دستگاه خودپرداز نبودند به شیوهای خاص و با به دست آوردن رمز حساب اقدام به برداشت از حساب بانکی آنان می کرد.
وی افزود:در پی گزارش های دریافتی از شهروندان شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی دزفول بیان داشت: در این راستا ماموران با انجام تحقیقات گسترده و بازبینی دوربین های مدار بسته موفق به شناسایی متهم شدند که با هماهنگی مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه به دام افتاد.
این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی فنی پلیس ضمن اعتراف به هفت فقره کلاهبرداری و برداشت مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیون ریال از حساب شهروندان اظهارداشت: زمانی که فردی کم سواد از وی تقاضای برداشت و یا انتقال وجه می نمود با زیرکی و بدست آوردن رمز حساب آنان اقدام به تخلیه حساب مالباختگان از کارت اصلی می کردم.
سرهنگ احمد چنداز در خاتمه ضمن اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست با نگهداری مناسب از رمز و اطلاعات بانکی از اعتماد بی جا به افراد ناشناس اجتناب کرده و زمینه سوء استفاده سارقان و افراد شیاد را فراهم نکنند.