دستگیری دو دانشجوی آدم ربا در دزفول طی 24 ساعت/کودک هشت ساله ای که طعمه شده بود…!؟
دستگیری دو دانشجوی آدم ربا در دزفول طی 24 ساعت/کودک هشت ساله ای که طعمه شده بود…!؟

سایت خبری شهر اولین ها// آدم ربایانی که عصر جمعه کودک دزفولی را ربوده و برای آزادی وی از خانواده اش درخواست پول کرده بودند پس از 24 ساعت دستگیر شدند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، سرهنگ احمد چنداز گفت:عصر جمعه دو نفر آدم ربا یک کودک هشت ساله را از مقابل […]

سایت خبری شهر اولین ها// آدم ربایانی که عصر جمعه کودک دزفولی را ربوده و برای آزادی وی از خانواده اش درخواست پول کرده بودند پس از 24 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، سرهنگ احمد چنداز گفت:عصر جمعه دو نفر آدم ربا یک کودک هشت ساله را از مقابل منزل خود در کوی مقاومت دزفول ربوده و در قبال آزادی وی دو میلیارد ریال از خانواده اش مطالبه کردند.
وی با اشاره به اینکه آدم ربایان هر دو دانشجو بوده و در کنکور امسال قبول شده اند افزود:ربایندگان کودک ربوده شده را از جمعه شب تا روز شنبه در محلی در حاشیه شهر دزفول مخفی کرده بودند.
فرمانده انتظامی دزفول افزود:در پی تماس تلفنی آدم ربایان با خانواده این کودک برای دریافت پول نیروی انتظامی وارد عمل شده و عملیاتی ویژه را برای رهایی کودک ربوده شده و دستگیری آدم ربایان طراحی کرد.
وی با بیان اینکه دو نفر آدم ربا بومی این شهرستان می باشند اظهار کرد:در عملیات رهایی کودک ربوده شده از دست آدم ربایان یک مامور پلیس از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت که حال وی مساعد می باشد.
سرهنگ چنداز گفت:با سرعت عمل نیروی انتظامی و رد یابی آدم ربایان ، عوامل این اقدام شناسایی و در کمترین زمان ممکن در عملیاتی دو عامل آدم ربایی دستگیر شدند.
وی افزود:در این عملیات کودک خردسال در سلامت کامل از دست آدم ربایان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشت.
سرهنگ چنداز گفت:در قبال آزادی این کودک پولی به آدم ربایان پرداخت نشده و با سرعت عمل نیروی انتظامی عوامل این آدم ربایی دستگیر شدند.
در پی دستگیری دو نفر آدم ربا و آزادی کودک ربوده شد بسیاری از مردم دزفول در شبکه های اجتماعی از سرعت عمل نیروی انتظامی تشکر کردند.
فرماندار ویژه دزفول نیز در پیامی از فرماندهی انتظامی این شهرستان به خاطر سرعت عمل ماموران این نیرو در شناسایی عوامل آدم ربایی و آزادی کودک خردسال از دست آدم ربایان تجلیل کرد.

مرجع:ایرنا