دستگيري شكارچيان غير مجاز در منطقه شكار ممنوع كوه شو و لندر شهرستان انديكا
دستگيري شكارچيان غير مجاز در منطقه شكار ممنوع كوه شو و لندر شهرستان انديكا

سایت خبری شهر اولین ها//شكارچيان غير مجاز در منطقه شكار ممنوع كوه شو و لندر شهرستان انديكا که اقدام به تیراندازی و شکار نموده بودند دستگیر و اسلحه های آنان کشف و ضبط گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در پی گشت و کنترل مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا در راستای […]

سایت خبری شهر اولین ها//شكارچيان غير مجاز در منطقه شكار ممنوع كوه شو و لندر شهرستان انديكا که اقدام به تیراندازی و شکار نموده بودند دستگیر و اسلحه های آنان کشف و ضبط گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در پی گشت و کنترل مأمورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا در راستای جلوگیری از تخلفات شکار و صید در حوزه استحفاظی، دو نفر متخلف شکار غیر مجاز دستگیر و تعداد 3 قطعه تیهو ، یک قطعه کبوتر کوهی و 2 قبضه اسلحه شکاری از متخلف کشف و ضبط گردید.
وحید شالوئی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اندیکا با بیان این خبر افزود: متخلفین در منطقه تیر اندازی ممنوع کوه شو و لندر دستگیر و جهت پیگیری مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
لازم بذکر است، منطقه شكار ممنوع شو و لندر در جنوب شهرستان اندیکا واقع شده و منطقه حفاظت شده شیمبار در فاصله 80 کیلومتری آن قرار گرفته است وعمده ارتفاعات آن معروف به لندر با حداکثر ارتفاع 1156 متر و حداقل ارتفاع آن از سطح دریا 180 متر می باشد.