در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) صورت گرفت؛تجلیل از فرماندار مسجدسلیمان با اعطای هدیه از جانب حجت الاسلام امینی
در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) صورت گرفت؛تجلیل از فرماندار مسجدسلیمان با اعطای هدیه از جانب حجت الاسلام امینی

سایت خبری شهر اولین ها// در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) که دقایقی پیش در سالن اجتماعات باشگاه مرکزی برگزار شد از فرماندار مسجدسلیمان تجلیل بعمل آمد. به گزارش پریسا طاهری خبرنگار سایت شهر اولین ها، مراسم جشنی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و همزمان با هفته دولت برگزار گردید که از مدیران و کارکنان […]

سایت خبری شهر اولین ها// در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) که دقایقی پیش در سالن اجتماعات باشگاه مرکزی برگزار شد از فرماندار مسجدسلیمان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش پریسا طاهری خبرنگار سایت شهر اولین ها، مراسم جشنی به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و همزمان با هفته دولت برگزار گردید که از مدیران و کارکنان نمونه شهرستان تقدیر گردید. طی این مراسم علی خدری غریبوند بخشدار مرکزی مسجدسلیمان به نمایندگی از کارکنان مجموعه فرمانداری مسجدسلیمان ضمن تشکر از زحمات بی دریغ و شبانه روزی فرماندار در رفع مشکلات و معضلات شهرستان اظهار داشت: فرماندار شایسته شهرستان در بوجود آوردن جو صمیمیت و همدلی در مجموعه مدیران و کارکنان شهرستان و همچنین توجه ویژه به مجموعه کارکنان فرمانداری ارتقاء درون سازمانی تلاش زیادی را انجام داده است.

وی افزود:اگر امروز بخواهیم یک نفر را بعنوان مدیر نمونه شهرستانی و استانی انتخاب نماییم قطعاً فردی به جز مهندس علیرضا گوروئی شایسته این منصب و موقعیت نمی باشد.

در پایان سخنان بخشدار مرکزی از علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان با اعطای هدیه ای که از دستان حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان دریافت نمود تشکر و قدردانی گردید.