در آستانه بازگشایی مدارس مطرح شد ؛پول برق مدارس را از دانش آموزان می گیریم !؟
در آستانه بازگشایی مدارس مطرح شد ؛پول برق مدارس را از دانش آموزان می گیریم !؟

سایت خبری شهر اولین ها// مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: با توجه به اینکه مدارس سرانه دولتی ندارند پیشنهاد می کنم تا مصوب شود مبالغی از دانش آموزان برای پرداخت بدهی های برق مدارس دریافت شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،سید بهادر موسوی ا بیان اینکه برق معضلی برای […]

سایت خبری شهر اولین ها// مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: با توجه به اینکه مدارس سرانه دولتی ندارند پیشنهاد می کنم تا مصوب شود مبالغی از دانش آموزان برای پرداخت بدهی های برق مدارس دریافت شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،سید بهادر موسوی ا بیان اینکه برق معضلی برای تمام ادارات خوزستان همچنین آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز است ، اظهار کرد: با توجه به اینکه آموزش و پرورش چند سالی است که سرانه ندارد، برای پرداخت قبوض برق دچار مشکل شده ایم، در این خصوص اگر کمک اولیا دانش آموزان و خرد جمعی نباشد با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: برخی مدارس آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز، بدهی ۱۴ میلیون تومانی قبوض برق را دارند، باید این هزینه ها بین دانش آموزان تقسیم شود، راه حل دیگری جز اینکه یا اولیا دانش آموزان، یا دولت بدهی این قبوض را پرداخت کند وجود ندارد، با توجه به اینکه مدارس سرانه دولتی ندارند پیشنهاد می کنم تا مصوب شود مبالغی از دانش آموزان برای پرداخت بدهی های برق مدارس دریافت شود.

موسوی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیون تومان بدهی برق آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز به سازمان برق است، افزود: شخصا به اداره برق مراجعه و متعهد شده ام که کلیه بدهی برق مدارس ناحیه ۲ را پرداخت کنم که اگر این اتفاق نیفتد برق مدارس این ناحیه قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: مسوولین کشوری باید توجه داشته باشند به خوزستان و استانهای گرمسیر کشور سرانه ویژه برق تعلق گیرد ، اما متاسفانه با توجه به تفاوت محرز و نامساوی بودن شرایط آب و هوا در سطح کشور، باز هم اعتبارات به شکل مساوی تقسیم می شود.

این مدیر با بیان اینکه ناحیه ۲ اهواز با ۷۳۰۰۰ دانش آموز، بزرگترین جمعیت آماری دانش آموزان استان را دارد، گفت: نداشتن میز و نیمکت مناسب، نامناسب بودن تجهیزات و بدهی مدارس به اداره برق عمده ترین مشکلات مدارس این ناحیه است.

وی تصریح کرد: مدیران مدارس این ناحیه با توجه به توانایی هایشان شاداب سازی، تجهیز و ایمنی مدارس را در قالب پروژه مهر انجام می دهند .

موسوی با بیان اینکه نام نویسی تمام دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی این ناحیه در سیستم سناد ثبت و سازماندهی معلمان با صدور ابلاغ رایانه ای برای حضور در کلاس انجام شده است، افزود: جلسات توجیهی برای آماده سازی مدیران و معلمان برای سال تحصیلی جدید برگزار شده است ، همچنین نیمه دوم شهریور ماه طی جلسه ای کلیه برنامه های آموزش و پرورش را که از سوی تقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ابلاغ شده را ارائه خواهیم داد .

مرجع:عصرجنوب