“درگیری و بزن بزن” در تمرین نفت مسجدسلیمان پیش از بازی با پارسه
“درگیری و بزن بزن” در تمرین نفت مسجدسلیمان پیش از بازی با پارسه

سایت خبری شهر اولین ها//در آخرین تمرین تیم نفت مسجدسلیمان پیش از بازی مقابل پارسه تهران اتفاقات ناخوشایندی رخ داد.نفتی ها که خود را برای بازی مقابل پارسه آماده می کنند، در آخرین تمرین قبل از بازی شاهد اتفاقات ناگواری برای سرمربی خود بودند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فرزاد حافظی از وجود […]

سایت خبری شهر اولین ها//در آخرین تمرین تیم نفت مسجدسلیمان پیش از بازی مقابل پارسه تهران اتفاقات ناخوشایندی رخ داد.نفتی ها که خود را برای بازی مقابل پارسه آماده می کنند، در آخرین تمرین قبل از بازی شاهد اتفاقات ناگواری برای سرمربی خود بودند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فرزاد حافظی از وجود مزاحمت هایی از جانب افرادی خاص هشدار داده بود. متاسفانه با خبر شدیم که در تمرین عصر دوشنبه این افراد پا را از ایجاد مزاحمت فراتر گذاشتند و در یک عمل زشت و غیر اخلاقی با  فرزاد حافظی بحث و جدل کرده و سرمربی نفت را مورد ضرب و شتم قرار دادند.اخبار تایید نشده حکایت از این دارد که این افراد، نزدیکان بازیکن سابق ( سالهای قبل ) این تیم می باشند که با حضور حافظی به عنوان سرمربی، این شخص جایگاه خود را از دست داده و از تیم کنار گذاشته شد.

 

فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اتفاقات امروز به خبرنگار “دی اسپورت” گفت: دو سه هفته پیش یکی از سایتها با بنده در مورد وضعیت تیم مصاحبه کرد. در آن مصاحبه هشدار دادم کسانی هستند که فقط برای تیم دردسر درست می کنند. بنده این موضوع و اسامی این اشخاص را نیز به مسوولین اعلام کردم  ولی مسوولین هیچ پیگیری نکردند، دیروز از طریق سایت شما هم این موضوع را اعلام کردم.

متاسفانه امروز این اراذل و اباش تمرین را بهم ریختند. پس از اتمام تمرین که ما به سمت خوابگاه میرفتیم بنده را از ماشین پیاده کردند و مورد ضرب و شتم قرار دادند. حتی کار را به جایی رساندند که به خوابگاه بازیکنان رفتند و در آنجا به بازیکنان فحش و ناسزا دادند و متواری شدند.

وی همچنین ادامه داد: بعد از این اتفاق، این اشخاص ابراز ندامت کردند و از طریق پیامک به بنده اعلام کردند که  کسانی (حتی از مسوولین) ما را اجیر کردند که این کار را انجام دهیم. در واقع عده ای حتی از همین مسوولین در ابتدای فصل هم میخواستند بازیکنانی به من تحمیل کنند که بنده زیر بار این موضوع نرفتم و نخواهم رفت. این افراد دنبال فوتبال نیستند و خواسته های نامعقولی دارند.

ایشان ادامه دادند: تیم من تا الان نتایج ضعیفی هم نگرفته که برای این دلیل این کار را انجام دهند، با بضاعتی که داریم تا الان نتایج خوبی هم گرفته ایم.

تا الان درگیر پیامدهای این اتفاق بودم. از این اراذل اوباش شکایت کرده ام و مسوولین ذیربط اعم از دادستانی، نیروی انتظامی و حفاظت اطلاعات پیگیر این موضوع هستند. با دستگیری این افراد تمام پشت پرده ها برملا خواهد شد که چه کسانی آنها را اجیر کرده اند و پشت این ماجرا هستند.

متاسفانه باید این موضوع را اعلام کنم که عده ای از همین مسوولین هم در این اتفاقات نقش داشته اند که در اسرع وقت و در زمان مناسب اسامی آنها را اعلام میکنم تا ابروی نداشته شان برود و از مسجدسلیمان بروند.

مرجع:دی اسپورت