درخشش گلر جوان مسجدسلیمانی در اولین هفته از رقابتهای لیگ دو + عکس
درخشش گلر جوان مسجدسلیمانی در اولین هفته از رقابتهای لیگ دو + عکس

شهر اولین ها// هفته اول رقابتهای لیگ دسته دو در سه گروه از دیروز آغاز شد که برد پرگل تیم نیروی زمینی تهران با درخشش گلر جوان مسجدسلیمانی در این دیدار همراه بود. به گزارش شهر اولین ها، روز گذشته رقابتهای لیگ دو آغاز شد که در گروه سوم نیروی زمینی تهران با هدایت داریوش […]

شهر اولین ها// هفته اول رقابتهای لیگ دسته دو در سه گروه از دیروز آغاز شد که برد پرگل تیم نیروی زمینی تهران با درخشش گلر جوان مسجدسلیمانی در این دیدار همراه بود.

به گزارش شهر اولین ها، روز گذشته رقابتهای لیگ دو آغاز شد که در گروه سوم نیروی زمینی تهران با هدایت داریوش قلاوند موفق شد مهمان خود شهرداری تبریز را با نتیجه 3-0 شکست دهد و خط و نشان جدی برای حریفان بکشد، این در حالی بود که یک پنالتی نیز شاگردان قلاوند از دست دادند. عباس پورخسروانی، علی جهانیان و سعید غلامعلی بیگی گل های تیم نیروی زمینی را به ثمر رساندند.

این پیروزی در حالی به دست آمد که پژمان باقری گلر جوان و آینده دار مسجدسلیمانی در طول 90 دقیقه موقعیتهای جدی را از مهاجمان حریف گرفت و مانع از گلزنی آنان شد. باقری که در دیدارهای پیش فصل تیمش نیز خوش درخشیده بود امید اول قلاوند سرمربی نیروی زمینی برای حراست از دروازه تیمش خواهد بود که بدون شک با درخشش در دیدارهای این فصل از شانس بالایی جهت حضور در تیمهای مطرح کشور در آینده ای نزدیک برخوردار خواهد بود.

IMG-20160830-WA0010