حضور گلر مسجدسلیمانی در اردوی تیم ملی در هلند
حضور گلر مسجدسلیمانی در اردوی تیم ملی در هلند

سایت خبری شهر اولین ها// گلر مسجدسلیمانی بهمراه سایر ملی پوشان در اردوی تیم ملی امید در هلند حضور یافته است. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،شاگردان محمد خاکپور پنجمین روز اردوی آماده سازی خود را در کشور هلند می گذرانند و گودرز داودی گلر جوان و آینده دار مسجدسلیمانی نیز در این اردو […]

سایت خبری شهر اولین ها// گلر مسجدسلیمانی بهمراه سایر ملی پوشان در اردوی تیم ملی امید در هلند حضور یافته است.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،شاگردان محمد خاکپور پنجمین روز اردوی آماده سازی خود را در کشور هلند می گذرانند و گودرز داودی گلر جوان و آینده دار مسجدسلیمانی نیز در این اردو حضور دارد. داودی که فصل جاری در استقلال صنعتی توپ می زند هم اکنون دوران نقاهت را سپری می کند و با انجام فیزیوتراپی بزودی به تمرینات تیم ملی باز می گردد.

لازم به ذکر است که گودرز داودی گلر چند فصل اخیر نفت مسجدسلیمان متولد فروردین ۷۲ بوده که با حضور ۹۰ دقیقه ای در لیگ برتر فصل گذشته و نیز چندین مسابقه در لیگ یک و جام حذفی پیش از این به اردوی تیم ملی امید اضافه شده بود.

تیم فوتبال امید کشورمان نیز که دیروز مقابل یکی از باشگاههای دسته اولی هلند به پیروزی پرگل چهار بر صفر دست یافته اند فردا دومین دیدار تدارکاتی خود را مقابل روداکرکراد برگزار می‌کند.