حضور ورزشکاران مسجدسلیمان در لیگ دارت خوزستان
حضور ورزشکاران مسجدسلیمان در لیگ دارت خوزستان

سایت خبری شهر اولین ها// هفته پنجم لیگ دارت بانوان و آقایان خوزستان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌‌شود که ورزشکاران مسجدسلیمان نیز در ین رقابتها حضور خواهند یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نایب‌رییس کمیته دارت هیات انجمن‌های ورزشی استان با بیان این مطلب که هفته پنجم مسابقات لیگ روز جمعه این […]

سایت خبری شهر اولین ها// هفته پنجم لیگ دارت بانوان و آقایان خوزستان به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌‌شود که ورزشکاران مسجدسلیمان نیز در ین رقابتها حضور خواهند یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،نایب‌رییس کمیته دارت هیات انجمن‌های ورزشی استان با بیان این مطلب که هفته پنجم مسابقات لیگ روز جمعه این هفته در اهواز برگزار می‌شود خاطرنشان ساخت : در لیگ استان، نفراتی از اهواز، آبادان، ماهشهر، شوشتر، امیدیه، مسجدسلیمان و بهبهان حضور دارند که در شش هفته به رقابت خواهند پرداخت.این در حالی است که پنجمین مرحله مسابقات رنکینگ کشوری دارت (انتخابی تیم ملی ) هفته آینده و برای اولین بار به میزبانی خوزستان در اهواز برگزار می شود.

گفتنی است هم اکنون در شهرستان مسجدسلیمان نیز پیگیری هایی جهت راه اندازی مستمر این ورزش مفرح و پرطرفدار صورت گرفته است تا بزودی مسابقاتی در این رشته ورزشی در شهرستان را شاهد باشیم.