حضور بانوی گردشگر و جهانگرد مشهور در مسجدسلیمان در غفلت نهادهای متولی شهرستان + تصاویر
حضور بانوی گردشگر و جهانگرد مشهور در مسجدسلیمان در غفلت نهادهای متولی شهرستان + تصاویر

شهر اولین ها// شهر اولین صبح امروز میزبان بانوی جهانگرد ایرانی بود تا وی ضمن ترویج فرهنگ صلح و دوستی اقوام مختلف برای ساعاتی به گفتگو و تبادل نظر با تنی چند از شهروندان و فعالین محیط زیست مسجدسلیمان بپردازد. رویا لقمانیان بانوی گردشگر و جهانگرد ایرانی که در سالهای اخیر با پای پیاده و با […]

شهر اولین ها// شهر اولین صبح امروز میزبان بانوی جهانگرد ایرانی بود تا وی ضمن ترویج فرهنگ صلح و دوستی اقوام مختلف برای ساعاتی به گفتگو و تبادل نظر با تنی چند از شهروندان و فعالین محیط زیست مسجدسلیمان بپردازد.

رویا لقمانیان بانوی گردشگر و جهانگرد ایرانی که در سالهای اخیر با پای پیاده و با شعار صلح و وحدت به شهرها و استان های ایران و بسیاری کشورهای جهان سفر کرده ، مسیرهای زیادی را نیز در همین راستا با دوچرخه رکاب زده و در زمره فعالین محیط زیست بشمار می رود صبح امروز میهمان مسجدسلیمان بود و برای ساعاتی با تنی چند از فعالین محیط زیست و هنرمندان شهرستان به گفتگو پرداخت.
وی ضمن خرسندی از حضور در جمع فعالین محیط زیست مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد تا فرهنگ حفاظت از محیط زیست و استفاده از دوچرخه در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شود و بخشی مشکلات آلودگی هوا از این طریق مرتفع گردد.
نکته قابل تامل در این خصوص تنها حضور مجموعه اداره محیط زیست شهرستان در استقبال از این بانوی گردشگر بود و می توان گفت این حرکت ارزشمند در غفلت و کم توجهی مسئولین و نهادهای متولی صورت گرفت.
هرچند امیدواریم تا برنامه هایی مشابه از قبیل استقبال از گردشگران ایرانی که در حوزه ورزش و محیط زیست نیز فعال هستند با استقبال بیشتری از سوی متولیان مربوطه مواجه گردند.