حسین عالی محمدی: در صورت حمایت اسپانسر، تا پایان سالجاری دو رکورد را برای مسجدسلیمان ثبت خواهم کرد
حسین عالی محمدی: در صورت حمایت اسپانسر، تا پایان سالجاری دو رکورد را برای مسجدسلیمان ثبت خواهم کرد

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی رکورد دار هد و روپایی و حرکت های نمایشی خاورمیانه و سریع ترین ورزشکار سال ۸۵ ایران می گوید: در صورت حمایت اسپانسر، تا پایان سالجاری دو رکورد را برای مسجدسلیمان و بختیاری ها ثبت خواهم کرد. به گزارش شهر اولین ها، حسین عالی محمدی رکورد دار هد و […]

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی رکورد دار هد و روپایی و حرکت های نمایشی خاورمیانه و سریع ترین ورزشکار سال ۸۵ ایران می گوید: در صورت حمایت اسپانسر، تا پایان سالجاری دو رکورد را برای مسجدسلیمان و بختیاری ها ثبت خواهم کرد.
به گزارش شهر اولین ها، حسین عالی محمدی رکورد دار هد و روپایی و حرکت های نمایشی خاورمیانه گفت: خوشبختانه تاکنون هر وقت اقدام به ثبت رکورد جدید کردم موفق شدم و از این جهت همیشه خدا را سپاس می گویم،،همانطور که گفتم در این ورزش علاوه بر سرعت و قدرت تمرکز و هوش بالا نیز نیاز است، من وقتی به جای تمرکز روی ورزش و رقابتم دغدغه تهیه بلیط برون شهری یا برون کشوری را دارم و یا برای تهیه توپ و لباس باید کلی ادارات رو بگردم و کسی پاسخ گو نیست،چگونه میتوانم خودم را صددرصد برای رقابت آماده کنم؟باور کنید تنها رقیب من در ثبت رکوردها نبود امکانات و نداشتن اسپانسر مالی است.

وی افزود: ورزشی که من انجام می دهم، به دلیل این که قدرت،انرژی و تمرکز زیادی نیاز دارد باید مدام در تمرین باشم و بدنم رو با تغذیه مناسب و تمرین های سخت آماده نگه دارم. اما به دلیل نداشتن اسپانسر ثابت و دائمی متاسفانه مربی بدنسازی و حتی تجهیزات ساده بدنسازی رو ندارم، به صورت انفرادی در کوه های اطراف مسجدسلیمان در شرایط سخت تمرین می کنم.

او همچنین گفت:برای ثبت هر رکورد که به عشق شهرم و سرافرازی ایل بختیاری انجام میدهم،روزها و ساعت های نیاز به تمرین دارم،گاهی ساعت ها هد میزنم و بخاطر شدت تمرین ها خون از سر رو صورتم جاری میشود،به دلیل نداشتن امکانات تمریناتم از اصولی اولیه استاندارد ورزشی بدور است و گاها به این سبب حین تمرین آسیب های جدی به بدنم وارد میشود.عالی محمدی در خصوص تحمل این سختی ها می گوید من عشق به مسجدسلیمان و سرافرازی نام ایل و شهرم برایم از هر چیزی مهم تراست،هرچند مسئولین آنگونه که باید حمایتم نمی کنند اما این سختی ها را به جان می خرم تا دل مردم را شاد کنم،من عاشق شهرم هستم،عاشق مردم خوب و ساده دل مسجدسلیمان هستم و حتی حاضرم جانم را در راه شهرم بدهم.
حسین عالی محمدی خاطرنشان ساخت:قصدم برای ثبت این رکوردها جهانی کردن نام مسجدسلیمان است و تلاش می کنم نگاه مسئولین کشوری را به شهر مسجدسلیمان معطوف کنم تا شاید به رفع مشکلات این شهر مظلوم با مردم بی نظیر بیشتر توجه کنند. با این حال امیدوارم مشکلات اسپانسری بنده حل شود تا بتوانم تا پایان سالجاری دو رکورد را برای بختیاری ها و مردم شهرم به ثبت برسانم.