حسین عالی محمدی:تمام تلاش و هدفم اعتلای نام ورزش مسجدسلیمان است
حسین عالی محمدی:تمام تلاش و هدفم اعتلای نام ورزش مسجدسلیمان است

شهر اولین ها// گلشن باورصاد: از جمله ورزشکاران موفق سالهای اخیر شهر اولین ها بدون شک حسین عالی محمدی بوده که توانسته علاوه بر ثبت رکوردهای جالب و منحصر به فرد نام مسجدسلیمان را بر روی تلکس خبرگزاری ها قرار دهد. جناب عالی محمدی لطفا خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید؟ حسین عالی محمدی […]

شهر اولین ها// گلشن باورصاد: از جمله ورزشکاران موفق سالهای اخیر شهر اولین ها بدون شک حسین عالی محمدی بوده که توانسته علاوه بر ثبت رکوردهای جالب و منحصر به فرد نام مسجدسلیمان را بر روی تلکس خبرگزاری ها قرار دهد.

جناب عالی محمدی لطفا خودتان را برای خوانندگان ما معرفی کنید؟ حسین عالی محمدی هستم .
متولد مسجدسلیمان:پشت برج.بزرگ شده کمپ کریسنت(فلکه نفتون)

IMG-20160707-WA0010

از ویژگی های اخلاقی خود برای ما بگویید؟

برایم صداقت و درستکاری معنای مهمی دارد ،به شخصه فرد باگذشت و متعصبی هستم و صبر وپشتکار فراوانی برای رسیدن به خواسته های خود دارم.

آیا شما در ورزش لقبی هم دارید؟
بله ،فاتح برج میلاد لقبی است که بمن داده شده .

اولین رکوردی که ثبت کردید را به خاطر دارید؟ بله،اولین رکوردم دراستان اصفهان فکرکنم تابستان سال۸۷بوده است،
فتح کوه صفه اصفهان باحضورناظران استانی.

IMG-20160707-WA0007

از دیگر رکورهای خود برای ما بگویید؟اصفهان به شاهین شهر،فتح برج میلاد درسال ۹۲و۹۳،کوه صفه اصفهان،تهران تامرقد امام (ره) .
به تعداد ۱۷هزار ۶۰۰ هد و در مجموع هد روپا ۲۳هزار.
مسیر اروپا ،آسیا به طول۱۵کیلومتر.

شما به جز کسب رکورد و ورزش حرفه ای خود ورزش دیگری هم انجام میدهید؟
به طور حرفه ای خیر،ولی کوهنوردی و پیاده روی که آخرین کار پیاده رویم از محل شهدای شوشتر تا فلکه دانشگاه آزاد مسجدسلیمان به طول۶۵کیلومتر در بدترین شرایط آب وهوایی ،باهماهنگی تربیت بدنی شهرستان شوشتر بوده است.

شنیده ایم شما در مسجدسلیمان کلاس های ورزشی برگزارمیکنید لطفا در این مورد توضیح دهید؟
بله سال گذشته آکادمی فوتبال را بدون هیچ گونه هزینه ای برای نوجوانان و نونهالان شهرم مسجدسلیمان برگزارکردم ،و امسال درکار انفرادی برای ثبت رکورد، نوجوانی را به طور حرفه ای آموزش میدهم که انشالله بعد از پایان ورزش من ،شهرمان در این رشته بی نام و نشان نشود.
ودرطول هفته دو الی سه بار به کانون های کمپ اعتیاد سرمیرنم و بچه های آنجا را آموزش ورزشی میدهم.

IMG-20160707-WA0003

هدفتان در ورزش چیست؟
هدفم از ورزش حرفه ای(ثبت رکورد) پر آوازه شدن شهرم در کشورعزیزمان ایران است.

از این که برای مسجدسلیمان افتخار کسب میکنید چه احساسی دارید؟بسیار خوشحال میشوم و احساس غرور میکنم که یک جوان ،از شهر محرومی نام شهر فراموش شده اش را در کشور رسانه ای میکند.

یک سؤال احساسی ،در روزهای زندگی آدم پستی و بلندی های زیادی وجود دارد از خاطرات تلخ و شیرین خود بگویید؟ خاطرات تلخ و شیرین ورزشی زیادی دارم، اول خاطرات شیرین را میگویم .زمانی که پیشنهاد کاندیدریاست جمهوری را برای فتح برج میلاد قبول نکردم این کار را به نام شهر محرومم به ثبت رساندم و توانستم جو شهرمان را ورزشی کنم و مردم در ورودی شهر به استقبالم آمدند.
خاطرات تلخ :۱۰سال است که بجز ورزش به هیچ چیزی فکرنمیکنم و به خاطر ورزش نتوانسته ام ازدواج کنم و هیچ نو خدمتی را به خانواده ام در طول این مدت نداشته ام و تمام وقتم را صرف ورزش به صورت حرفه ای کردم.

هیچ وقت افسوس چیزس را خورده اید؟بله، الان که توانایی ورزش را دارم ولی افسوس میخورم که هیچ یک از شرکت های شهرم برای ثبت رکوردم بر روی دیوار چین حمایتم نمیکنند و این مایه افسوس و تأسف من هست ،فردی که تمام وقت و زندگی خود را صرف ورزش و نام آوری برای شهرش میکند با او چنین بی توجه هایی میشود.

روزهای زندگی حسین عالی محمدی تا الان چه جوری گذشته است؟ به لطف خداوند هر روز سرحال تر از دیروز و باانگیزه تر برای ورزش و افتخار آفرینی.

شهرموردعلاقه تان کجاست؟به جز مسجدسلیمان به هیچ جای دنیا فکرنمیکنم ،تمام علاقه من تنها به زادگاهم مسجدسلیمان است.

تیم فوتبال موردعلاقه تان چه تیمی هست؟ تنها عاشق هر تیمی هستم که بچه های بومی شهرم در آن بازی کنند .

ودر آخر صحبتی باخوانندگان ما دارید بفرمایید؟
در آخر از تمامی دوستان و خوانندگانی که مصاحبه من را خوانند تشکرمیکنم و از تمام همشهریان عزیزم و پیشکسوتان شهرم و همچنین مسئولانی که همه باهم تلاش کردند تا یک قطعه زمین را به من هدیه دهند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

از جمله :
فرماندار و همکاران ،مهندس عیدی وندی و همکاران ،شهردار و همکاران
شورای اسلامی شهر
امام جمعه محترم و تربیت بدنی

و همچنین دکتر فرج مدیرعامل شرکت جهان حفار اهواز