حجت الاسلام امینی:تعجب می کنم در یک شهرداری کوچک ۴ ماه است به کارکنانش حقوق پرداخت نشده !؟
حجت الاسلام امینی:تعجب می کنم در یک شهرداری کوچک ۴ ماه است به کارکنانش حقوق پرداخت نشده !؟

سایت خبری شهر اولین ها//عزت الله قاسمی : حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد شهادت امام محمد باقر (ع)، همچنین تسلیت به مناسبت حوادث اخیر که باعث کشته شدن تعدادی از هم وطنانمان در عربستان گردید و گرامی داشت هفته دفاع مقدس و […]

سایت خبری شهر اولین ها//عزت الله قاسمی : حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد شهادت امام محمد باقر (ع)، همچنین تسلیت به مناسبت حوادث اخیر که باعث کشته شدن تعدادی از هم وطنانمان در عربستان گردید و گرامی داشت هفته دفاع مقدس و ۸ سال ایستادگی مردم ایران اظهار داشت: گرامی می داریم هفته دفاع مقدس را و روزهایی که مردم مسجدسلیمان زیر بمباران ها و موشک های بعثی حتی یک لحظه خم به ابرو نیاوردند. همین ایستادگی ها بود که در دل دشمنان خوف انداخت و جرأت نمی کنند یک گام به سمت ما بردارند که اقتدار امروز مرهون ۸ سال دفاع مقدس و خون شهداست.

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس اظهار داشت: همه باید نسبت به آموزش و پرورش احساس مسئولیت کنند. ۳۷ سال است که از پشت همین میز و نیمکت ها افراد بسیاری رفتند دکتر و مهندس شدند اما نگفتند چندسال برویم و به مردم شهرمان خدمت کنیم. تعداد بسیاری از جراحان مطرح دنیا ایرانی و مسجدسلیمانی هستند، کدام یک از آن ها بعد از این که صاحب جایگاهی شدند نیم نگاهی به مسجدسلیمان کردند!؟ این یعنی ما در بعد معنویات زیاد سرمایه گذاری نکرده ایم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان ادامه داد: متأسفانه شنیدم مدتی پیش یکی از مدیرانی که در آستانه بازنشستگی بود در یکی از جلسات خطاب به حاضرین در جلسه گفت: من دارم بازنشسته می شوم اما به شما توصیه می کنم مواظب این طلبه ها در مدارس باشید که افراط و تفریط نکنند!

چیزی که من را ناراحت کرد این بود که هیچ کدام از حاضرین در جلسه کوچک ترین واکنشی نشان ندادند. مسجدسلیمانی که هر جا روحانیت ورود کرده برای اسطوره هایی مثل شهید علیمردان خان و شهید بهنام محمدی سنگ تمام گذاشته است، جلو فساد و دزدی و یغماگری را گرفته بعد یک مدیر بخواهد با اعتبار این همه آموزگار بازی کندو به چهره ی روحانیت خدشه وارد کند!

حجت الاسلام امینی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با عدم پرداخت حقوق به کارکنان شهرداری گفت: تعجب می کنم در شهری که یک شهرداری کوچک دارد ۴ ماه است به کارکنانش حقوق پرداخت نشده است. چرا باید این گونه باشد؟ چرا پس از گذشت این مدت هنوز تکلیف زمین های ارتش مشخص نشده است؟ که این طلب برابری می کند با حقوق چندسال پرسنل شهرداری.

 وی گفت: من از همین جا از دادستان محترم درخواست می کنم طلب میلیاردی شهرداری را از ارتش بگیرد.

 وی ادامه داد : یکی از محسنات شورای شهر قبلی که به نصیحت من گوش دادند پرداخت به موقع حقوق کارکنان شهرداری بود و کسی به یاد ندارد طی شش سال حضور شورای قبلی حقوق کارگران به تعویق افتاده باشد. از روز اول به شورای جدید هم گفتم تلاش کنید روزنه های فساد و دزدی را ببندیدو برای شهرداری درآمدزایی کنید.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولین هر چه سریع تر تکلیف این زمین ها روشن و طلب شهرداری از ارتش به بیت المال باز گردانده شود.

مرجع:آسماری نیوز