حجت الاسلام امینی:از عمق جان  به آل سعود یهودی و بر سو مدیریتشان لعنت و نفرین می فرستیم که شب و روز عید قربان را با اینگونه حوادث تلخ می کنند
حجت الاسلام امینی:از عمق جان  به آل سعود یهودی و بر سو مدیریتشان لعنت و نفرین می فرستیم که شب و روز عید قربان را با اینگونه حوادث تلخ می کنند

سایت خبری شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی گفت : ما به اینها که نسبت به اسرائیل سکوت کرده اند اما نسبت به یمنی های محب امیرالمومنین مشغول جنگ و جرم و جنایت هستند اعتماد نداریم . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز […]

سایت خبری شهر اولین ها//حجت الاسلام امینی گفت : ما به اینها که نسبت به اسرائیل سکوت کرده اند اما نسبت به یمنی های محب امیرالمومنین مشغول جنگ و جرم و جنایت هستند اعتماد نداریم .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه در خصوص برگزاری کنگره حج گفت :  کنگره حج عظیم ترین اجتماع و کنگره مسلمانان در طول سال بوده و نماد برائت از مشرکین و مساوات و برادری میان مسلمانان است .

وی  با اشاره به حوادث رخ داده در حج امسال افزود : سال گذشته کشور ایران با همکاری عراق در اربعین حسینی بیش از ۲۰ میلیون زائر شیعه را مدیریت کردند . حوادثی که در مکه رخ می دهد حوادث بشری است و به دلیل سو مدیریت آل سعود منحوسی است که تمام وجود و هوششان را ۵ ماه است متوجه بمباران مردم مظلوم یمن کرده است و نمی توانند ۳ میلیون حاجی را مدیریت کنند.

حجت الاسلام امینی گفت  : این حوادث فراتر از سو تدبیر و سو مدیریت است ,وقتی می بینیم  جرثقیل بر فراز مسجد الحرام که متعلق به خاندان بن لادن است در روز ۱۱ سپتامبر سقوط می کند و جان بیش از ۱۰۰حاجی را می گیرد باید به این حوادث مشکوک نگاه کنیم و احساس می کنم این حوادث بوی توطئه می دهد .

وی ادامه داد : شب و روز عید قربان که اوج شادی عالم اسلام است را با اینگونه حوادث تلخ می کنند و جان حجاج را می گیرند ,از عمق جان  به آل سعود یهودی و بر سو مدیریتشان لعنت و نفرین می فرستیم .

وی با انتقاد از سکوت  روسای جمهور کشورهای مسلمان گفت : چرا ۷۲ کشور مسلمان سکوت کرده اند؟ چرا  وقتی در کشورهایشان حادثه کوچکی رخ می دهد و  به حمایت از جان یک جانور اطلاعیه می دهند اما برای کشته شدن صدها حاجی کسی صدایش در نمی آید .

امام جمعه مسجدسلیمان تصریح کرد : آل سعود با یک سو تدبیر یا بلکه یک توطئه بدون آگاهی خیابانی را مسدود می کنند تا یک شاهزاده منحوس از آنجا عبور کند و باعث می شوند تا فشردگی و ازدحام جمعیت این حادثه را رقم بزند .

حجت الاسلام امینی خاطر نشان کرد : ما به اینها که نسبت به اسرائیل سکوت کرده اند اما نسبت به یمنی های محب امیرالمومنین مشغول جنگ و جرم و جنایت هستند اعتماد نداریم .

وی تاکید کرد : باید مدیریت مسجدالحرام و سرزمین وحی را بعد از این همه بی کفایتی و بی عرضگی از آل سعود بگیرند و به صورت مشترک  با مدیریت جهان اسلام و با محوریت کشور ایران  اداره شود .

امینی ابراز امیدواری کرد : امیدواریم دستگاه دیپلماسی ما به خصوص وزارت امور خارجه به این آسانی از این ظلم و جنایت گذشت نکنند . نباید بگذاریم این حوادث به آسانی فراموش شود .