حجت الاسلام امینی:اجازه ندهیم قلم های مسموم در فضای مجازی بر علیه اتحادمان مطلب بنویسند
حجت الاسلام امینی:اجازه ندهیم قلم های مسموم در فضای مجازی بر علیه اتحادمان مطلب بنویسند

شهر اولین ها//جوانان باید بدانند که پول و سرمایه در اختیار سرمایه داران است که باید بیایند و با سرمایه گذاری در صنایع برای جوانان شغل ایجاد کنند. به گزارش شهر اولین ها ،حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت:عید […]

شهر اولین ها//جوانان باید بدانند که پول و سرمایه در اختیار سرمایه داران است که باید بیایند و با سرمایه گذاری در صنایع برای جوانان شغل ایجاد کنند.

به گزارش شهر اولین ها ،حجت السلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم گفت:عید غدیر خم روز پر خیر و برکتی است و در روایت داریم که شادمان ترین روز عمر حضرت زهرا(س) این روز بوده است.

 ی با تاکید بر اینکه نباید نسبت به سنت های دینی مان کوتاهی کنیم افزود:در کنار سنت های طایفه ای و محلی باید مجموعه های فرهنگی, مساجد و ادارات شهرمان مراسمات  این روزها را  هم  پر شور و نشاط برگزار کنند.

حجت الاسلام امینی عید غدیر را روز جشن فرهنگ دانست و ادامه داد:اساس قران و عترت وجمع شدن در این جشن ها این است که یاد بگیریم به مردم خدمت کنیم و  گره ای از مردم شهری که خیلی کم میبینیم سرمایه دارانش  گره ای از مردم باز کنند و  سرمایه خود را در مراسمات فاتحه خوانی که هیچ روح فرهنگی ندارند هزینه می کنند بگشاییم.

امام جمعه مسجدسلیمان تصریح کرد:برخی مجموعه های شهرمان حقوق ماهیانه پرسنل شان حدود3 میلیارد تومان است که اگر درصد کمی از این مبلغ را نذر کنند می توانند هر سال یک آمبولانس را به بیمارستان شهرمان هدیه کنند.

وی با اشاره به دیدار با خانواده مادر مسجدسلیمانی که اعضا بدن خود را به بیماران نیازمند هدیه کرد اظهار داشت:همراه با نماینده شهرستان به دیدار خانواده مرحومه ولی پور رفتیم و افتخار می کنیم به وجود چنین خانواده هایی در شهرمان که از جسم شان فداکارانه گذشت می کنند بلکه سرمایه داران مان هم از این افراد و خانواده ها درس بگیرند.

وی افزود:خانواده مرحومه ولی پور نسبت به کم توجهی دکتر بیمارستان به بیمارشان گلایه داشتند که  انتظار داریم رئیس بیمارستان شفا وشبکه بهداشت و درمان شهرستان این موضوع را به طور جدی پیگیری وبا فرد خاطی برخورد کنند.

حجت الاسلام امینی با اشاره به آغاز استخدام در فاز اول کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان عنوان داشت:پروژه آلومینیوم مسجدسلیمان متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است وتشکر می کنیم از رهبر معظم انقلاب که این پروژه را به منطقه ما هدیه کردند.

وی افزود:نکته مهم در افتتاح فاز اول آلومینیوم مسجدسلیمان این است که با افتتاح فاز اول حدود 70 صنعت پایین دستی را می توان در کنار این کارخانه ایجاد کرد و این امر میطلبد تا سرمایه داران بختیاری ما بیایند و این صنایع را در منطقه زیلایی ایجاد و برای هزاران نفر شغل مستقیم فراهم کنند.

حجت الاسلام امینی عنوان داشت:جوانان ما بی جهت قلم شان را در فضای مجازی بر علیه مدیران و مسئولان بکار نگیرند چراکه دولت پولی ندارد و باید بدانند که پول و سرمایه در اختیار سرمایه داران است که باید بیایند و با سرمایه گذاری در صنایع برای جوانان شغل ایجاد کنند.

وی اضافه کرد:جوانان ما در فضای مجازی به پیشرفت کمک کنند و اجازه ندهند قلم های مسموم برخلاف اتحاد و برادری مان مطلبی بنویسند,گاهی می بینیم برخی ها مقاله ای را به دروغ بر علیه مسئولان شهرمان می نویسند که انتظار دارم دادستان شهرستان به عنوان مدعی العموم این موضوعات را پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در مسجدسلیمان خاطر نشان کرد:در منطقه خودمان در مجالس شب نشینی افراد بی نماز و روزه برای انتخابات برنامه ریزی می کنند, بر علیه مبانی دینی و ارزشی توطئه می کنند و اجازه نمی دهیم افراد اصلح سر کار باشند که همین رفتار ها موجب شد تا منطقه ما پیشرفت نکند.

امام جمعه مسجدسلیمان با انتقاد از برخی اظهارنظرهای مسئولان گفت:گاهی اوقات می بینیم فردی که نزدیک ترین افراد به امام(ره) بوده بر علیه فرمایشات امام(ره) حرف می زند که در اخرین اظهار نظر خود گفته است باید بودجه نظامی کشور کاهش یابد تا پیشرفت کنیم و مشکل بیکاری رفع شود,این در حالی است که سال گذشته در همین منطقه خودمان بودجه نظامی آل سعود 8 برابر کشور ما بوده است.

وی افزود:اینها ترفندهای انتخاباتی  برای سال آینده است که مشکلات بیکاری جوانان را به بودجه نظامی کشور ارجاع می دهند اما جوانان ما خودشان می دانند چرا بیکار هستند. من تعجب می کنم فردی که در مجموعه ای است که باید ازمصالح نظام حرف بزند چنین اظهار نظرهای می کند.

امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت:هشت سال مجاهدت فرزندان مان در دفاع مقدس برای همیشه سایه شوم جنگ را ازسر ملت ما برداشت و اینکه برخی دولت ها برداشتن سایه جنگ را به خود نسبت می دهند حرف اشتباهی است.آنچه که باعث شد سایه جنگ از روی کشورما برطرف شود موشک های وزارت دفاع و دانشمندان هسته ای ما بودند.

حجت السلام امینی با تاکید بر اینکه در هیچ عزل و نصبی دخالت نمی کنم اظهار داشت:به عنوان امام جمعه در هیچ عزل ونصبی در شهرستان دخالت نمی کنم اما به عملکرد و کارآمدی مدیران کار دارم.برخی خانواده ها نسبت به اداره ورزش و جوانان شهرستان انتقاداتی داشتند و باید بگویم که طی این مدتی که رئیس این اداره به مسجدسلیمان آمده حتی یکبار به بنده مراجعه نکرده و او را نمی شناسم.

حجت الاسلام امینی با اشاره  به روز بزرگداشت شعر وادب پارسی تاکید کرد: معلمان و مربیان ما اجازه ندهند در دل تهاجم فرهنگی غرب زبان زیبا وشیرین مادری مان  که یادآور فرهنگ کهن وارزشهای ملی مان است کمرنگ شود./آسماری