حاشیه و متن دیدارهای نفت مسجدسلیمان در فصل آتی لیگ یک/ در خانه بمان و بِبر … !؟
حاشیه و متن دیدارهای نفت مسجدسلیمان در فصل آتی لیگ یک/ در خانه بمان و بِبر … !؟

شهر اولین ها// ایمان کاهکش :قرعه کشی مسابقات لیگ یک کشور انجام شد و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان حریفان خود در ماراتن صعود به لیگ برتر شناخت تا از روز 17 مردادماه رقابتهای خود را آغاز کند. شاگردان بختیاری زاده در 9 دیدار نیم فصل اول در خانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت که […]

شهر اولین ها// ایمان کاهکش :قرعه کشی مسابقات لیگ یک کشور انجام شد و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان حریفان خود در ماراتن صعود به لیگ برتر شناخت تا از روز 17 مردادماه رقابتهای خود را آغاز کند. شاگردان بختیاری زاده در 9 دیدار نیم فصل اول در خانه به مصاف حریفان خود خواهند رفت که حضور پرشور تماشاگران در کنار ارائه دیدارهای تهاجمی و کسب امتیازات لازم نقش مهمی در صعود نفت مسجدسلیمان به جمع مدعیان قهرمانی خواهد داشت. در زیر نگاهی خواهیم داشت به مسابقات نفتی ها در نیم فصل اول لیگ یک :

* هفته اول نفت مسجدسلیمان- ایران جوان بوشهر

یکی از خاطره انگیزترین دیدارهای دو تیم به سه فصل پیش باز می گردد که شوت تماشایی عباس عسکری در دقیقه 96 پیروزی نفتی ها مقابل حریف بوشهری رقم زد تا زمینه ساز صعود شیران زاگرس به لیگ برتر باشد.

* هفته دوم نساجی مازندران- نفت مسجدسلیمان

رقابت دو تیم در مازندران همواره با شکست نفتی ها به پایان رسیده هرچند که در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی قرمزپوشان نساجی عمدتاً با شکست بدرقه شده اند. با این حال رقابت دو تیم می تواند از جذابیتهای خاصی برخوردار باشد.بوشهری ها با مربیگری محمود خرمزی گلزن سابق فجری ها آغازگر رقابتهای این فصل برای نفت مسجدسلیمان خواهند بود.

*هفته سوم نفت مسجدسلیمان- فجرسپاسی شیراز

دیدار کم گل دو تیم که در فصل گذشته با دو نتیجه یک بر صفر به سود دو تیم به پایان رسید امسال نیز ادامه خواهد داشت. نکته جالب توجه حضور صادق صادقی در ترکیب فجرسپاسی مقابل تیم سابق  و تماشاگران همشهری خود در مسجدسلیمان خواهد بود.

* هفته چهارم گل‌گهر سیرجان- نفت مسجدسلیمان

تقابل نفتی ها با گربه سیاه خود آنهم در سیرجان می تواند تداعی کننده شکست های سریالی این تیم باشد که در مقطعی مانع از صعود به پلی آف لیگ یک و سعود به لیگ برتر شده بود.

* هفته پنجم نفت مسجدسلیمان- مس رفسنجان

دیگر تیم کرمانی نیز در دومین هفته متوالی به مصاف نفت مسجدسلیمان می رود. حضور محسن آذرباد گلزن فصل گذشته نفتی ها در ترکیب مس و بازی مقابل تماشاگران مسجدسلیمان از نکات جالب توجه دیدار خواهد بود.

* هفته ششم استقلال اهواز – نفت مسجدسلیمان

تیم ریشه دار و قدیمی خوزستان پس از یک فصل ناموفق و ناکامی در لیگ برتر به مسجدسلیمان می آید تا برگزارکننده یکی از رقابتهای هفته ششم لیگ یک باشد. تیمی که از محبوبیت خاصی نزد هواداران برخوردار است و بسیاری از بازیکنان نامدار مسجدسلیمانی از جمله میلاد میداودی و داریوش یزدی از ستاره های این باشگاه بوده اند.

* هفته هفتم نفت مسجدسلیمان- پارس جنوبی جم بوشهر

نماینده فوتبال جم که تنها 8 سال از تأسیس آن می گذرد و پیش از این با نام گازفجر جم در لیگ سه و دو نیز حضور یافته بود با مربیگری مهدی پاشازاده و در دیداری پرحاشیه در گچساران توانست به لیگ یک صعود کند. تیمی که تحت حمایت سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس می باشد در این هفته به مسجدسلیمان خواهد آمد.

* هفته هشتم بادران تهران – نفت مسجدسلیمان

باشگاه بادران تهران که سهمیه پارسه را برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور خریده استدر دیدارهای تدارکاتی پیش فصل حضوری موفق داشته و حتی استقلال صنعتی قهرمان لیگ برتر را با تساوی دو بر دو متوفق کرده بود. این تیم فصل گذشته را در لیگ دو سپری کرده و از سال 93 وارد فوتبال کشور شده است.

* هفته نهم نفت مسجدسلیمان – خیبر خرم‌آباد

جدال لر زبانان لیگ یکی در هر دو دیدار فصل گذشته با تساوی بدون گل به پایان رسید. نماینده خرم آباد که عمده ترکیب خود را بهمراه کادرفنی فصل گذشته حفظ کرده است احتمالاً رقابتی نزدیک و حساس را مقابل نفت رقم یزند.

* هفته دهم خونه به خونه مازندران – نفت مسجدسلیمان

مدعی فصل گذشته صعود به لیگ برتر در این فصل نیز با جذب بازیکنان مطرح و نامداری همچون حنیف عمران زاده در پی صعود به لیگ برتر است و دو دیدار تدارکاتی پیش فصل را مقابل سرخابی ها برگزار کرده تا مرزبان شاگردانش را محکی جدی زده باشد. دومین نماینده مازندران در لیگ یک نیز فصل گذشته نفتی ها با دو گل در خانه شکست داده بود.

* هفته یازدهم نفت مسجدسلیمان – آلومینوم اراک

جدال دو تیمی که آغازگر لیگ سال گذشته بودند در هفته یازدهم برگزار خواهد شد. هرچند که نفتی ها دیدار سال گذشته خود را سه بر دو مقابل این تیم صنعتی پیروز شده بودند اما آلومینیوم با جذب نفرات جدید ازجمله رسول حسینی و محمدخان احمدی (بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان) رقیب سختی برای شاگردان بختیاری زاده خواهد بود.

* هفته دوازدهم سپیدرود رشت – نفت مسجدسلیمان

یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ایران که مقام قهرمانی فصل گذشته لیگ دو را نیز تصاحب نموده میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود. نماینده فوتبال رشت که افتخارات زیادی در تاریخ فوتبال شمال کشور کسب نموده با هدایت علی نظرمحمدی گلر سابق داماش و در مقابل تماشاگران پرشور رشتی روز سختی را برای نفت رقم خواهند زد.

* هفته سیزدهم نفت مسجدسلیمان- فولاد یزد

جدال دو تیم در هفته پایانی لیگ یک سال گذشته در یزد با شکست نفت و بقاء یزدی ها در لیگ یک همراه بود که البته حواشی زیاد و درگیری یزدی ها با تیم نفت را به دنبال داشت. هرچند که رسول حسینی گلر نفتی ها (یکی از عواملی که منجر به ایجاد حواشی دیدار سال گذشته شده بود) و  سابقه حضور در تیم یزدی را دارد از نفت مسجدسلیمان جدا شده است.

* هفته چهاردهم راه‌آهن تهران – نفت مسجدسلیمان

جدال دو تیم بدون شک تداعی کننده خاطرات تلخ و شیرین حضور نفتی ها در لیگ برتر خواهد بود. ضمن اینکه این دیدار یادآوری حواشی پیرامون مارتین موتومبا بازیکن خارجی راه آهن که بصورت غیرمجاز به بازی گرفته شده بود می باشد که تا حدودی حق نفت مسجدسلیمان در آن برهه از زمان تضییع شده بود.

* هفته پانزدهم نفت مسجدسلیمان- اکسین البرز

حضور نماینده فوتبال البرز با هدایت فیروز کریمی در مسجدسلیمان قطعاً نکات جالب توجهی را به همراه خواهد داشت. این تیم که در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل خود نتایج قابل توجهی از جمله توقف ذوب آهن را کسب نموده و مدعی صعود به لیگ برتر بشمار می رود در فصل اخیر رقابتهای لیگ دو با شکست تأمل برانگیز مقابل نفت امیدیه تا حدود زیادی توجه اهالی فوتبال را به خود جلب کرده بود.

*هفته شانزدهم نفت مسجدسلیمان – مس کرمان

دومین دیدارخانگی متوالی نفتی ها مقابل یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود. نماینده اول استان کرمان با تجربه حضور چندین ساله در لیگ برتر و حتی رقابتهای آسیایی دیداری تماشایی در مسجدسلیمان مقابل شاگردان بختیاری زاده به نمایش خواهد گذاشت.

* هفته هفدهم ملوان بندرانزلی – نفت مسجدسلیمان

قوی سپید انزلی که پیش از این در لیگ برتر نیز نفتی ها را شکست داده بود اولین حضور خود را پس از سالها در لیگ یک تجربه خواهد نمود. تیمی که حتی تا پای خرید امتیاز نفت تهران و حضور مجدد در لیگ برتر نیز پیش رفت یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر خواهد بود و در هفته های پایانی لیگ یکی از رقابتهای سخت و نفسگیر نفتی ها را رقم خواهد زد.