حاشیه نگاری اولین برد نفت مسجدسلیمان/باز هم برتری با یک گل ؛پیروزی پس از ۲۲۳ روز !؟
حاشیه نگاری اولین برد نفت مسجدسلیمان/باز هم برتری با یک گل ؛پیروزی پس از ۲۲۳ روز !؟

سایت خبری شهر اولین ها// فرزاد حافظی در خصوص دیدار تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی نفسگیر و سختی مقابل تیم دوم جدول داشتیم که خوشبختانه با پیروزی ما به پایان رسید.مس تیمی با تجربه بالا بود که سالها در لیگ برتر حضور داشته و بازیکنان توانمندی را در اختیار داشت. به گزارش سایت […]

سایت خبری شهر اولین ها// فرزاد حافظی در خصوص دیدار تیمش مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی نفسگیر و سختی مقابل تیم دوم جدول داشتیم که خوشبختانه با پیروزی ما به پایان رسید.مس تیمی با تجربه بالا بود که سالها در لیگ برتر حضور داشته و بازیکنان توانمندی را در اختیار داشت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، حافظی در ادامه گفت: طی یک هفته اخیر با آنالیز فنی تیم مس و تحلیل نقاط ضعف و قوت این تیم توانستیم در دیدار امروز از نقطه ضعفشان استفاده کنیم و در نهایت به گل برسیم.

حافظی با اشاره به اینکه این برد در افزایش روحیه و انگیزه تیمش در ادامه تأثیر بسزایی خواهد داشت ، گفت : با تمرینات اخیر و تدابیری که اندیشیدیم از ابتدای مسابقه بدنبال گلزنی و کسب برد بودیم.ضمن اینکه نفت تیم برتر میدان بود وبه سه امتیاز مسابقه که استحقاقش را داشتیم دست یافتیم.

وینگو بگوویچ سرمربی مس کرمان نیز با ابراز تأسف از شکست تیمش گفت: ما برای کسب امتیاز به مسجدسلیمان آمده بودیم و انتظار نتیجه تساوی را داشتیم اما گل دقایق پایانی ما را غافلگیر کرد.

وی افزود: تیم نفت هم حملاتی را بر روی دروازه ما داشت که به هم دست یافت و بنده این برد را به مسجدسلیمانی ها تبریک می گویم.

گفتنی است این دیدار با نکات و حواشی جالبی نیز همراه بود که به شرح زیر می باشد:

-تیم نفت با کسب این برد پس از ۲۲۳ روز بار دیگر در یک دیدار رسمی به پیروزی رسید.آخرین برد نفتی ها به ۱۶ بهمن ماه ۹۳ در لیگ برتر و مقابل صبا باز می گردد که زردپوشان در خانه با یک گل پیروز شدند.

-علیرغم اطلاع رسانی قبلی مبنی بر شروع مسابقه در ساعت ۱۸ ، بازی نیمساعت زودتر و رأس ساعت ۱۷٫۳۰ آغاز شده بود.

-کیوان امرایی مهاجم فصل گذشته نفت مسجدسلیمان از ابتدا در ترکیب مس کرمان مقابل تیم سابق خود به میدان رفت و بازی نسبتاً خوبی به نمایش گذاشت و در دقیقه ۶۸ تعویض شد.

-فرزاد حافظی در اکثر زمان مسابقه در کنار زمین نکات فنی را به شاگردانش گوشزد می کرد. بگوویچ اما تنها برای دقایقی از نیمه اول در کنار زمین ایستاده بود.

-نیمه دوم مسابقه با تأخیر چهار دقیقه ای تیم نفت آغاز شد.در حالی که مسی ها زودتر از زمان مقرر در زمین حاضر شده بودند.

-دیدار امروز آخرین جلسه محرومیت تماشاگران نفت از حضور در ورزشگاه بود و هواداران پر شور نفت از دیدار بعدی تیمشان مقابل داماش می توانند در ورزشگاه به تشویق تیمشان بپردازند.

-فرشید علیزاده مهاجم نفتی ها در دقیقه ۸۳ جایگزین سجاد موسوی شد و ثانیه هایی پس از حضور در زمین مسابقه گلزنی کرد تا تعویض طلایی حافظی لقب بگیرد.

-داور چهارم مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه ۵ دقیقه وقت تلف شده را با تابلو نشان داد که با تذکر و یادآوری کمک داور و ناظر مسابقه به اصلاح آن پرداخت و ۳ دقیقه وقت تلف شده را اعلام کرد.

-کادر فنی و نیمکت نشینان نفت مسجدسلیمان که از کسب اولین پیروزی همراه با شکست طلسم گل نزدن ها خوشحال بودند پس از سوت پایان به شادی پرداختند.