جوان شایسته فوتبال مسجدسلیمان به ایرانجوان پیوست + عکس
جوان شایسته فوتبال مسجدسلیمان به ایرانجوان پیوست + عکس

شهر اولین ها// بازیکن جوان فوتبال مسجدسلیمان به تیم ایرانجوان تنگستان پیوست تا به همراه این تیم در لیگ فوتبال بوشهر به میدان برود. به گزارش شهر اولین ها ، آرش کاظمی گلزن جوان مسجدسلیمانی که مدتها در تیم های فوتبال و فوتسال مسجدسلیمان به میدان رفت با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال ایرانجوان […]

شهر اولین ها// بازیکن جوان فوتبال مسجدسلیمان به تیم ایرانجوان تنگستان پیوست تا به همراه این تیم در لیگ فوتبال بوشهر به میدان برود. به گزارش شهر اولین ها ، آرش کاظمی گلزن جوان مسجدسلیمانی که مدتها در تیم های فوتبال و فوتسال مسجدسلیمان به میدان رفت با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال ایرانجوان پیوست تا بهمراه این تیم در لیگ بزرگسالان فوتبال بوشهر به میدان برود.

کاظمی که چندی پیش نیز با تیم نفت خیز به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال مسجدسلیمان دست یافت پیش از این نیز با این تیم مقام سوم مسابقات فوتبال شهرستان را کسب نمود.کاظمی که با پیراهن شماره 20 ایرانجوان به میدان خواهد رفت در یکی از دیدارهای پیش فصل تیمش نیز با به ثمر رساندن دو گل و دو پاس گل خوش درخشید تا نویدبخش فصلی خوب را به مجیدشمسی سرمربی تیمش باشد.

IMG-20160825-WA0000 IMG-20160826-WA0011