افزونه جلالی را نصب کنید. | 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
پ
  • شناسه : 713
  • 28 شهریور 1394 - 7:49
  • 509 بازدید
  • 0 دیدگاه
  • ارسال توسط :

جمع آوری دیش های ماهواره جزو مأموریت‌های طبیعی و روزانه نیروی انتظامی است

جمع آوری دیش های ماهواره جزو مأموریت‌های طبیعی و روزانه نیروی انتظامی است
جمع آوری دیش های ماهواره جزو مأموریت‌های طبیعی و روزانه نیروی انتظامی است

سایت خبری شهر اولین ها// معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان، موضوع جمع آوری دیش ماهواره را جزو ماموریت‌های طبیعی و روزانه نیروی انتظامی خواند. سید رحمان موسوی در پی انتشار خبر جمع آوری دیش‌های ماهواره در منطقه کوی سوم خرداد (پیش ساخت) خرمشهر توسط نیروی انتظامی و بروز واکنش‌های مختلف گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی […]

سایت خبری شهر اولین ها//

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان، موضوع جمع آوری دیش ماهواره را جزو ماموریت‌های طبیعی و روزانه نیروی انتظامی خواند.

سید رحمان موسوی در پی انتشار خبر جمع آوری دیش‌های ماهواره در منطقه کوی سوم خرداد (پیش ساخت) خرمشهر توسط نیروی انتظامی و بروز واکنش‌های مختلف گروه‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی به این اقدام، ضمن تشریح موضوع به بیان آسیب‌های فرهنگی ناشی از تماشای بدون ضابطه برنامه‌های ماهواره‌ای به‌ویژه فروپاشی بنیان خانواده و افزایش میزان طلاق پرداخت.

وی در ادامه افزود: قانون مبنای محوری ماموریت‌ها و کارکرد نیروی انتظامی در تعامل با موضوعات و پدیده‌های اجتماعی و انتظامی است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با بیان اینکه همکاران ما در نیروی انتظامی نیز بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ضمن حفظ کرامت و شان شهروندان به شدت با مظاهر ناهنجاری و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی برخورد می‌کنند، افزود: موضوع جمع آوری دیش‌ها و تجهیزات دریافت کننده ماهواره جزو قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی‌ست که اجرای آن به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی محول شده و نیروی انتظامی نیز بر اساس ماموریت‌های خود همواره طی عملیات‌های متعددی به جمع آوری دریافت کننده‌های ماهواره‌ای غیرقانونی اقدام کرده و همچنان ادامه می‌دهد.

موسوی تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر مردم فرهیخته استان به ویژه شهرستان خرمشهر با درک صحیح از عمق ضررها و آسیب‌های ناشی از تماشای برنامه‌های ماهواره‌ای به طور داوطلبانه با نیروی انتظامی جهت تحویل و یا جمع آوری تجهیزات دریافت کننده همکاری می‌کنند و لذا در بسیاری از شهرها و نقاط استان نیاز به ورود مستقیم نیروی انتظامی نیست.

وی اضافه کرد: آنچه در خرمشهر رخ داد در واقع اجرای قانون و عمل به تکالیف و ماموریت‌های طبیعی و روزانه نیروی انتظامی است و برخلاف اخبار غیرواقعی انتشار یافته در شبکه‌های اجتماعی همکاران ما بدون کمترین استفاده از قوه قهریه و با همراهی و همکاری شهروندان توانستند تعدادی از تجهیزات و دریافت کننده‌های غیرقانونی ماهواره‌ای در خرمشهر را جمع آوری کنند.

به گفته موسوی، این اقدام با حمایت گسترده شهروندان به ویژه علما، خانواده معظم شهدا، فعالان فرهنگی، اجتماعی و رزمندگان مواجه شده است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نفوذ فرهنگی از نفوذ اقتصادی و امنیتی به مراتب خطرناک‌تر است، در خصوص آسیب‌ها و پیامدهای منفی تماشای برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای بر خانواده‌ها افزود: اگر چه ماهواره و فن آوری‌های جدید ارتباطی، سهم به‌سزایی در پیشرفت علم و رفاه انسانی دارند اما تجربه کوتاه و چندین ساله بر در برداشتن برخی آسیب‌ها و پیامدهای منفی صحه گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از برنامه‌های ماهواره‌ای سبب افزایش خشونت در جامعه می‌شود، اظهار کرد: تحقیقات مختلف روانشناسی نشان داده که مشاهده صحنه‌های خشونت آمیز گرایش به پرخاشگری را در بینندگان این برنامه‌ها بالا می‌برد و این در حالی‌ست که بخش اعظمی از برنامه‌های ماهواره‌ای به فیلم‌های سینمایی و سریال‌هایی اختصاص دارد که در آن صحنه‌های خشونت آمیز به کرات دیده می‌شود.

موسوی تصریح کرد: نمایش سهل و آسان کشتار و قتل با استفاده از انواع سلاح‌های سرد و گرم ترس بیننده را فرو می‌ریزد ضمن آنکه پخش سریال‌های بدون سانسور مسائل جنسی، بلوغ زودرس و دسترسی سریع به اطلاعات جنسی را در بینندگان افزایش می‌دهد.

وی ضمن هشدار به هم استانی‌ها یادآور شد: انتظار می‌رود برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، خانواده‌ها با احساس مسئولیت بیشتری نسبت به مصون سازی محیط خانواده و آماده ساختن آن برای رشد فضایل و ارزش‌های اخلاقی و انسانی اقدام کنند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان در پایان از تمام کسانی که به طور منطقی و بر اساس باورهای عقلانی و به دور از هرگونه اهانت عملکرد پلیس را نقد سازنده می‌کنند، قدردانی کرد.

مرجع:هور نیوز

برچسب ها

شهردار مسجدسلیمان را اعضای علی البدل انتخاب می کنند یا اعضای اصلی شورای شهر؟

بیلبوردهای خودجوش تشکر از سرپرست شهرداری همزمان با انتقادات به خدمات رسانی شهری+عکس شهردار مسجدسلیمان را اعضای علی البدل انتخاب می کنند یا اعضای اصلی شورای شهر؟

ساختمان تأمین اجتماعی مسجدسلیمان پس از 15 ماه تکمیل نشده+سند

اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان پاسخ دهد؛ ساختمان تأمین اجتماعی مسجدسلیمان پس از 15 ماه تکمیل نشده+سند

شهردار مسجدسلیمان را اعضای علی البدل انتخاب می کنند یا اعضای اصلی شورای شهر؟ 08 فروردین 1403
بیلبوردهای خودجوش تشکر از سرپرست شهرداری همزمان با انتقادات به خدمات رسانی شهری+عکس

شهردار مسجدسلیمان را اعضای علی البدل انتخاب می کنند یا اعضای اصلی شورای شهر؟

اداره شهرداری مسجدسلیمان با سرپرست به سود چه کسانی است؟

ساختمان تأمین اجتماعی مسجدسلیمان پس از 15 ماه تکمیل نشده+سند 08 فروردین 1403
اداره کل تأمین اجتماعی خوزستان پاسخ دهد؛

ساختمان تأمین اجتماعی مسجدسلیمان پس از 15 ماه تکمیل نشده+سند

عصر اولین ها// علیرغم گذشت بیش از یکسال از روند احداث ساختمان تأمین اجتماعی مسجدسلیمان روند عملیات اجرایی ان به کندی پیش می رود و از زمان تکمیل و بهره برداری از آن خبری در دست نیست.  به گزارش عصر اولین ها، آبان ماه 1401 مناقصه عمومی دو مرحله ای مقاوم سازی و بازسازی ساختمان […]

صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد +ویدئو 07 فروردین 1403
نظر شورای نگهبان چگونه قابل تغییر است؟

صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد +ویدئو

از پذیرش نتیجه انتخابات و قانون مداری ظاهری تا پیگیری موضوع در تهران/ سرانجام حیات سیاسی عسگر ظاهری چه خواهد شد؟ / 7 خرداد، اولین نطق رضا جباری در مجلس دوازدهم؟

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.