شهر اولین ها//به مناسبت عید سعید غدیر خم و ولایت جشن بزرگ و با شکوهی با همکاری روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری مسجدسلیمان و واحدهای اجرایی این مجموعه در پارک بزرگ گل نرگس در منطقه پنج بنگله برگزار گردید. در همین رابطه و ادامه برنامه ریزی کارهای فرهنگی در این زمینه، در سطح […]

شهر اولین ها//به مناسبت عید سعید غدیر خم و ولایت جشن بزرگ و با شکوهی با همکاری روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری مسجدسلیمان و واحدهای اجرایی این مجموعه در پارک بزرگ گل نرگس در منطقه پنج بنگله برگزار گردید.

در همین رابطه و ادامه برنامه ریزی کارهای فرهنگی در این زمینه، در سطح شهر و بالا بردن روحیه نشاط و شادابی شهروندان، برنامه فوق الذکر با حضور خوانندگان مطرح استانی و کشوری از جمله حسن شیخ رباط، امید محمودی، داوود گودرزی و چندین خواننده جوان و بومی شهر به همراه طنز پردازی احمد بابادی و اجرای نمایش خواستگاری به بازیگری حبیب تاجمیری، امید نظری و روزبه نظری به روی صحنه رفتند.

در این برنامه شاد و متنوع که مورد رضایت عموم شهروندان قرار گرفت، با اجرای مجری توانمند مسجدسلیمانی گودرز ظاهری اجرا گردید. در این جشن عبداله قاسمی صالح بابری شهردار مسجدسلیمان ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از جمله؛ حسن کاظمی نیا، سهراب یوسفی شیخ رباط، سیامک حاتمی، داوودی رئیس اصناف ، منوچهر قاسمی رئیس آموزش و پرورش و عده کثیری از مسئولین شهرداری و ارگانهای دولتی حضور داشتند. در اختتامیه برگزاری این شب خجسته به تعدادی از شرکت کنندگان در آیتم اجرای مسابقه شعر خوانی جوایزی اهداء گردید.


photo_2016-09-20_20-26-15