جزئیات آتش سوزی مهیب شب گذشته در شهرک صنعتی مسجدسلیمان + تصاویر
جزئیات آتش سوزی مهیب شب گذشته در شهرک صنعتی مسجدسلیمان + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// آتش سوزی کارگاه تهیه پودر لاستیک در شهرک صنعتی مسجدسلیمان که در ساعات پایانی روز گذشته رخ داد خسارت مالی فراوانی را برجای گذاشت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،پس از وقوع حادثه آتش سوزی در کارگاه تهیه ی پودر لاستیک واقع در شهرک صنعتی مسجدسلیمان که در ساعات […]

سایت خبری شهر اولین ها// آتش سوزی کارگاه تهیه پودر لاستیک در شهرک صنعتی مسجدسلیمان که در ساعات پایانی روز گذشته رخ داد خسارت مالی فراوانی را برجای گذاشت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،پس از وقوع حادثه آتش سوزی در کارگاه تهیه ی پودر لاستیک واقع در شهرک صنعتی مسجدسلیمان که در ساعات پایانی روز گذشته رخ داد نیروهای آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان در محل حادثه حضور یافته که به دلیل وسعت آتش سوزی با کمک دیگر مراکز آتش نشانی در درون شهر از جمله ارتش و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان کار مهار این آتش سوزی مهیب را آغاز کردند اما با توجه به انبوه لاستیکهای موجود در کارگاه و میزان حرارت و ایجاد دود گسترده سرعت مهار و خاموش کردن آتش به کندی پیش میرفت که با هماهنگی صورت گرفته از نیروهای آتش نشانی شهرستان های شوشتر  , لالی و اهواز درخواست کمک گردید که با حضور آنان در محل حادثه اطفاء حریق شدت گرفت ولی تاکنون موفق به مهار کامل آتش نشده اند.
معاون عملیات آتش نشانی شهرداری مسجدسلیمان گفت:خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است اما خسارت مالی فراوانی را دربر داشت و برآورد اولیه آن میلیاردی به نظر میرسد.
وی افزود:بیش از ۹۰ درصد آتش سوزی مهار شده است و عملیات اطفاء به مراحل پایانی خود رسیده که احتمالا تا ساعاتی دیگر آتش کاملا مهار خواهد شد ولی هنوز علت وقوع حادثه مشخص نیست و باید کارشناسان پس از اتمام عملیات نظر دهند.
آتش سوزی 1آتش سوزی 2آتش سوزی3آتش سوزی 5

آتش سوزی 6آتش سوزی7

مرجع:ام ای اس نیوز