جاده ی مرگ کوچک اینجاست … !؟ + تصاویر
جاده ی مرگ کوچک اینجاست … !؟ + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// اگر چه با شنیدن نام ” جاده مرگ” ناخودآگاه ذهن ها به سمت جاده اهواز-مسجدسلیمان معطوف می شود اما جاده ای درون شهری نیز وجود دارد که همواره مستعد بروز حوادث ناگواری بوده و هست. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، مسیر نفتک -ریل وی ( مسیر قبل و […]

سایت خبری شهر اولین ها// اگر چه با شنیدن نام ” جاده مرگ” ناخودآگاه ذهن ها به سمت جاده اهواز-مسجدسلیمان معطوف می شود اما جاده ای درون شهری نیز وجود دارد که همواره مستعد بروز حوادث ناگواری بوده و هست.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، مسیر نفتک -ریل وی ( مسیر قبل و بعد از پل هوایی عابر پیاده ریل وی) یکی از مسیرهای درون شهری می باشد که مستعد حوادث و سوانح رانندگی می باشد. این مسیر که در ابتدای آن از سمت محله نفتک با عرض بیشتری مواجه هستیم و پس از پل هوایی با کاهش عرض و شانه ی باتلاقی مواجه هستیم که چندین واژگونی خودرو در این ناحیه رخ داده است.ضمن اینکه وجود نیزارها و چمنزاری که در کناره ی جاده رشد نموده است یکی از دلایل عمده کاهش عرض و بروز سوانح می باشد که رفع این معضل و یکنواخت نمودن مسیر در شرایط کنونی به کاهش سوانح رانندگی و زیباسازی جاده مذکور کمک شایانی خواهد کرد که امیدواریم مسئولین ذیربط توجه به این مسیر را در اولویت کاری خود قرار دهند.

jadeh marg  (2)jadeh marg  (3)

jadeh marg  (5)jadeh marg  (4)