پیکان یک -نفت مسجدسلیمان یک / تیم حافظی همچنان روی نوار تساوی …
پیکان یک -نفت مسجدسلیمان یک / تیم حافظی همچنان روی نوار تساوی …

سایت خبری شهر اولین ها//تیم پیکان از ساعت ۱۳:۰۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان نفت مسجدسلیمان بود که در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. پیکان ۱ – ۱ نفت مسجدسلیمان ورزشگاه شهدای قدس تماشاگر ۱۵۰ نفر   داوران: غلامرضا جباری- یعقوب سخندان- رضا درویشی- علی میرغفاری ناظر داوری: خانبان.   […]

سایت خبری شهر اولین ها//تیم پیکان از ساعت ۱۳:۰۰ در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان نفت مسجدسلیمان بود که در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

پیکان ۱ – ۱ نفت مسجدسلیمان

ورزشگاه شهدای قدس

تماشاگر ۱۵۰ نفر

 

داوران: غلامرضا جباری- یعقوب سخندان- رضا درویشی- علی میرغفاری

ناظر داوری: خانبان.

 

اسامی بازیکنان پیکان

حجت صدقی  – رامتین سلیمان زاده – سعید قزل – آرمان قاسمی – مهدی حسین زاده ( از دقیقه ۶۵ عباس محمدرضایی) – محمد صادق بارانی- جواد ضیغمی – میلاد سلیمان فلاح ( از دقیقه ۷۲ مرتضی آقاخان) – مجتبی شیری – حسین ملکی ( از دقیقه ۶۷ شهریار مغانلو) – رضا نوروزی

 

اسامی بازیکنان نفت مسجدسلیمان

یوسف بهزادی- خیراله ویسی – اتابک نمازی – حمزه حدادی – محمد خان احمدی – رامین قربانی – ستار دراجی – محسن اذرباد ( از دقیقه ۷۷ مجتبی زارعی) – فرشید علیزاده ( از دقیقه ۸۳ ابراهیم فلاح) – سعید خردمند ( از دقیقه ۶۰ مصطفی نوروزی) – احسان علوان زاده

 

شرح گل ها

محسن اذرباد ( دقیقه ۱): پیکان ۰ – ۱ نفت : حرکت عالی علوان زاده ار جناح چپ و پاس این بازیکن، به اذرباد رسید و این بازیکن از درون محوطه جریمه با شوتی زیبا دروازه پیکان را گشود.

رضا نوروزی (دقیقه ۷) : پیکان ۱ – ۱ نفت : رضا نوروزی در یک رفت و برگشت و در شلوغی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای آرام و فنی دروازه نفت را گشود.

 

کارت زرد

سعید قزل (دقیقه ۹۳) و آرمان قاسمی (دقیقه ۹۳) از پیکان و سعید خردمند (دقیقه ۵) از نفت مسجدسلیمان

 

شرح بازی

دو تیم هنوز در پی محک زدن هم بودند که نفت مسجد سلیمان در دقیقه یک به گل رسید و تنها چند دقیقه پس از گل نفت پیکان گل تساوی را به ثمر رساند. پس از گل بازی شکل متعادلی به خود گرفت و دو تیم جز دو موقعیت که روی اشتباهات فردی بدست آمد موقعیت خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد نکردند. هرچند دقایقی با برتری نسبی پیکان دنبال شد اما این تیم نتوانست از این برتری استفاده کند تا بازی با همان دو گل ۱۰ دقیقه ابتدایی با تساوی ۱ بر ۱ در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی بسیار سرد و کم حادثه دنبال شد اما پانزده دقیقه پایانی بازی سرعت گرفت و چند موقعیت روی دروازه ها ایجاد شد که راهی به دروازه نبرد تا بازی با تساوی یک بر یک پایان یابد.

بنظر می رسید در این بازی پیکان پس از باخت به ایرانجوان کمی محتاطانه بازی می کند و بارانی و شیری دو ستون اصلی این تیم بازی ضعیفی به نمایش گذاشتند.

 

اتفاقات بازی

* دقیقه ۱۲: پاس رو به عقب اشتباه مدافع نفت رضا نوروزی را با دروازه بان تک به تک کرد و ولی این بازیکن پس از دریبل دروازه بان نتوانست دروازه خالی نفت را از زاویه بسته باز کند.

دقیقه ۲۲: تعارف مدافع و دروازه بان پیکان فرشید علیزاده را صاحب موقعیت عالی کرد ولی ضربه آرام این بازیکن میلیمتری از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵۴: ضربه آکروباتیک اتابکی مدافع پیش تاخته نفت از بالای دروازه پیکان بیرون رفت.

دقیقه ۵۷: شوت سلیمان فلاح به شکل خطرناکی از کنار تیرک عمودی دروازه نفت بیرون رفت.

دقیقه ۸۸: حرکت انفرادی مجتبی زارعی بازیکن تعویضی نفت این بازیکن زا با صدقی تک به تک کرد که با واکنش صدقی توپ راهی کرنر شد.

دقیقه ۹۲: شوت سرضرب محمدرضایی با اختلاف کمی از کنار دروازه نفت بیرون رفت.

 

حواشی

با وجود تغییر ساعت بازی از ۱۴:۰۰ به ۱۳:۰۰ هنوز بنرهای قبلی که ساعت بازی را ۱۴:۰۰ نشان می دهند در سطح شهر نصب شده است و این مساله سبب شده است هواداران کمی در ورزشگاه حاضر باشند.

* کیفیت چمن با کیفیت ورزشگاه شهدای قدس به دلیل انجام بازیهای پیاپی تا حدود زیادی کاهش یافته است.

* در طول بازی هواداران پرسپولیس کم کم وارد ورزشگاه شدند تا خود را مهیای تشویق تیمشان کنند.

* مصدومیت های بهزادی دروازه بان نفت سبب شد داور برای نیمه اول سه دقیقه وقت تلف شده اعلام کند.

* در دقیفه ۸۵ مهاجم پیکان در محوطه جریمه سرنگون شد ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت، ابن صحنه با اعتراض مرزبان همراه بود که با تذکر جدی داور همراه شد.