توقف استقلال مسجدسلیمان در دیداری تکراری مقابل حریف آبادانی خود + تصاویر
توقف استقلال مسجدسلیمان در دیداری تکراری مقابل حریف آبادانی خود + تصاویر

شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان در دیدار معوقه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال خوزستان مقابل حریف آبادانی خود با تساوی بدون گل متوقف شد.نکته قابل تأمل و تأسف برانگیز این دیدار تأخیر 25 دقیقه ای آمبولانس بود. به گزارش شهر اولین ها، در دیدار تکراری استقلال مسجدسلیمان و رخش اروند آبادان که […]

شهر اولین ها// تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان در دیدار معوقه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال خوزستان مقابل حریف آبادانی خود با تساوی بدون گل متوقف شد.نکته قابل تأمل و تأسف برانگیز این دیدار تأخیر 25 دقیقه ای آمبولانس بود.

به گزارش شهر اولین ها، در دیدار تکراری استقلال مسجدسلیمان و رخش اروند آبادان که از سری رقابتهای هفته سیزدهم لیگ برتر خوزستان بعلت عدم حضور آمبولانس و بنا به رأی کمیته انضباطی هیأت فوتبال خوزستان ظهر امروز در ورزشگاه نفتون برگزار شد دو تیم در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. هر چند که بنا به رأی ضادره از سوی کمیته انضباطی آبی پوشان به پرداخت جریمه ای حدود سی میلیون ریال محکوم شده و پیش از آغاز دیدار امروز ملزم به پرداخت آن شده بودند ، اما تأخیر 25 دقیقه ای آمبولانس آنهم در دیداری که بعلت عدم حضور آمبولانس مجدداً برگزار می شد قابل تأمل و البته تأسف برانگیز بود.

از آنجایی که بی توجهی و ناملایمتی ها در حق تیم ریشه دار و قدیمی نفتون منجر به کناره گیری این تیم ریشه دار و مردمی فوتبال مسجدسلیمان از رقابتهای لیگ سه شد ، انتظار می رود تا مسئولین شهرستان و بویژه فرماندار پیگیر و پرتلاش مسجدسلیمان ضمن نگاه ویژه به تیم فوتبال استقلال و توجه بیشتر به مشکلات عدیده این تیم که اکنون بصورت خصوصی اداره می شود از بروز اتفاقات مشابه نفتون در این تیم پیشگیری شود. در روزهایی که تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان پس از تغییرات در کادر فنی خود و معرفی رسول جلیلی مربی-بازیکن خوشنام و گلزن مسجدسلیمانی بعنوان سرمربی به نتایج مطلوبی در دیدارهای اخیر خود دست یافته ، عدم حضور آمبولانس در دیدارهای این تیم برای شهری که داعیه دار اولین ها در سطح کشور و حتی خاورمیانه می باشد زیبنده نیست. از اینرو امیدواریم تا با رسیدگی به این موضوع و رفع مسأله موجب ارتقاء و رشد فوتبال شهرستان در سطح استان و کشور باشیم.