تمرینات تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان همچنان در سالن …!؟/دیدار دوستانه آبی پوشان با تیم لیگ دسته دو کشور
تمرینات تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان همچنان در سالن …!؟/دیدار دوستانه آبی پوشان با تیم لیگ دسته دو کشور

سایت خبری شهر اولین ها// تمرینات آماده سازی تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان جهت حضور در رقابتهای فصل آتی لیگ دسته اول خوزستان همچنان در سالن برگزار می شود. سرپرست تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: از حدود یکماه قبل تمرینات خود را جهت حضور در رقابتهای فصل […]

سایت خبری شهر اولین ها// تمرینات آماده سازی تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان جهت حضور در رقابتهای فصل آتی لیگ دسته اول خوزستان همچنان در سالن برگزار می شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری شهر اولین ها اظهار داشت: از حدود یکماه قبل تمرینات خود را جهت حضور در رقابتهای فصل آتی لیگ دسته اول خوزستان آغاز کرده ایم که به جز جلسات معدودی که در زمین چمن بهره برداری بی بیان به تمرین پرداخته ایم عمده تمرینات ما در سالن برگزار شده است.

علی آذر در ادامه به ترکیب و نفرات فصل جاری آبی پوشان اشاره کرد و افزود: ترکیب این فصل تیم ما شامل ۸۰ درصد نفرات تیم در سالیان اخیر و مابقی بازیکنان جوان و با انگیزه ای هستند که به تیم اضافه شده اند و امیدواریم تا بتوانیم نماینده شایسته فوتبال مسجدسلیمان در استان باشیم.

وی همچنین از احتمال برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم کارون خوزستان خبر داد و عنوان داشت: با نظر آقای صالح نیا سرمربی تیم و کادرفنی در نظر داریم تا جهت آمادگی بیشتر و هماهنگی تیمی دیداری دوستانه را با تیم کارون یکی از نمایندگان فوتبال خوزستان در مسابقات لیگ دو برگزار کنیم و بدنبال فراهم نمودن مقدمات آن هستیم.

آذر در پایان ابراز امیدواری کرد تا با حمایت مدیران، مسئولین و همچنین تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم بتوانیم به لیگ برتر خوزستان صعود کنیم.