تماس تلفنی دبیر مجمع با دبیر شورای امنیت ملی در رابطه با تخریب تندیس سردار اسعد بختیاری
تماس تلفنی دبیر مجمع با دبیر شورای امنیت ملی در رابطه با تخریب تندیس سردار اسعد بختیاری

سایت خبری شهر اولین ها//سرلشکر محسن رضایی در تماس تلفنی با دریادار علی شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی، از ایشان خواست که با قید فوریت موضوع هجمه به نمادهای قومی و تاریخی بررسی و پی گیری شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در این تماس تلفنی، ضمن تاکید […]

سایت خبری شهر اولین ها//سرلشکر محسن رضایی در تماس تلفنی با دریادار علی شمخانی، دبیر شورای امنیت ملی، از ایشان خواست که با قید فوریت موضوع هجمه به نمادهای قومی و تاریخی بررسی و پی گیری شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در این تماس تلفنی، ضمن تاکید بر اینکه اهانت به مقدسات و یا هجمه به افتخارات اقوام ایرانی، تهدیدی برای به هم زدن وحدت کشور است، از دبیر شورای امنیت ملی خواست که مسئولان ذیربط با بررسی  جدی و رسیدگی به این حوادث آمران و عاملان آن را مشخص کنند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس همچنین متذکر شد که مردم  و مسولان  مراقبت نمایند تا خدای ناخواسته کسانی به هر نحو به دنبال خدشه بر وحدت ملی نباشند تا با بررسی های کارشناسی و امنیتی موضوع بررسی شود.

یادآور می شود اخیراً با هجوم افرادی به محل خانه مشروطیت واقع در شهر جونقان استان چهارمحال بختیاری ، آسیب هایی به تندیس سردار اسعد بختیاری و میراث فرهنگی این منطقه  وارد شد.