تقدیر از بانوان فعال فرهنگی مسجدسلیمان همزمان با روز دختر
تقدیر از بانوان فعال فرهنگی مسجدسلیمان همزمان با روز دختر

شهر اولین ها//مراسم تقدیر از بانوان فعال فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در این شهرستان برگزار می‌شود. به گزارش شهر اولین ها، مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، همزمان با ۱۴ مردادماه در مسجدسلیمان برگزار می‌شود. اداره تبلیغات اسلامی، مجتمع حمایتی رهگشا و جمعیت بانوان […]

شهر اولین ها//مراسم تقدیر از بانوان فعال فرهنگی شهرستان مسجدسلیمان همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش شهر اولین ها، مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، همزمان با ۱۴ مردادماه در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

اداره تبلیغات اسلامی، مجتمع حمایتی رهگشا و جمعیت بانوان فعال و فرهیخته شهرستان به منظور گرامیداشت این روز و تقدیر از بانوان فعال شهرستان در عرصه‌های فرهنگی و علمی این همایش را برگزار می‌کنند.

این همایش به منظور تقدیر از تلاش‌های بانوان فعال در عرصه فرهنگی، هنری و علمی شهرستان برگزار می‌شود و با حضور همسران شاهد و ایثارگر، نخبگان علمی و بانوان فرهنگی همراه خواهد بود.

این برنامه ساعت ۹:۳۰ پنج شنبه ۱۴ مردادماه در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی با حضور بانوان شهرستان برگزار خواهد شد.