تصمیم بر تعطیلی بعضی شهرها با توجه به گزارش ادارات هواشناسی شهرستان ها و استان اتخاذ شده است
تصمیم بر تعطیلی بعضی شهرها با توجه به گزارش ادارات هواشناسی شهرستان ها و استان اتخاذ شده است

شهر اولین ها// در پی عدم تعطیلی ادارات و بانک ها در شهرستان مسجدسلیمان طی روزهای آینده فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: تصمیم بر تعطیلی بعضی شهرها بر پایه گزارش ادارات هواشناسی شهرستان و استان و اعلام رطوبت و شرجی هوای شهرها اتخاذ شده است و هیچ نهادی دیگری در آن نقش نداشته است. به گزارش […]

شهر اولین ها// در پی عدم تعطیلی ادارات و بانک ها در شهرستان مسجدسلیمان طی روزهای آینده فرماندار مسجدسلیمان اظهار داشت: تصمیم بر تعطیلی بعضی شهرها بر پایه گزارش ادارات هواشناسی شهرستان و استان و اعلام رطوبت و شرجی هوای شهرها اتخاذ شده است و هیچ نهادی دیگری در آن نقش نداشته است.

به گزارش شهر اولین ها، جلسه مدیریت مصرف انرژی در استانداری خوزستان برگزار شد و استاندار خوزستان با اشاره به روند افزایشی دمای هوا در روزهای آتی گفت: به جهت پیشگیری از وقوع قطعی برق و مدیریت مصرف انرژی و حفظ سلامتی هم استانی های عزیز ادارات و بانک‌های ۲۲ شهرستان استان خوزستان به جز پنج شهرستان لالی، ایذه، اندیکا، مسجدسلیمان و باغملک در روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تعطیل بوده و ساعت کاری در روزهای شنبه و چهارشنبه نیز تا ساعت ۱۲ ظهر می باشد. 

محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به گزارش ادارات هواشناسی شهرستان و استان و اعلام رطوبت و شرجی هوا در شهرها، این تصمیم اتخاذ شده است و هیچ نهادی دیگری در آن نقش نداشته است. وی ادامه داد: بر این اساس همه ادارات شهرستان مسجدسلیمان دائر و در صورتی که تصمیم تازه ای اتحاذ گردد اعلام خواهد شد.