تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس توسط فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس توسط فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برنامه های این پایگاه در گرامی داشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، غلامرضا امینی در تشریح برنامه های این مناسبت حماسی و […]

سایت خبری شهر اولین ها//فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان برنامه های این پایگاه در گرامی داشت هفته دفاع مقدس را تشریح کرد .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، غلامرضا امینی در تشریح برنامه های این مناسبت حماسی و ملی اظهار داشت : برای گرامیداشت این هفته برنامه های متعددی پیش بینی و برنامه ریزی گردیده است .

وی افزود : در شروع هفته ، رژه یگان های مسلح نظامی و انتظامی مستقر در شهرستان و بسیجیان را خواهیم داشت که پایگاه بسیج صنعت نفت با دارا بودن بیش از ۲۰۰۰ نیروی عادی و فعال بعنوان بزرگترین پایگاه مقاومت بسیج اداری شهرستان در این ویژه برنامه حضوری پر رنگ و چشمگیر خواهد داشت .

وی ادامه داد : غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای والا مقام – برپایی نمایشگاه در مصلی نماز جمعه – برگزاری یادواره شهدای ادارات از جمله گرامیداشت ۱۰ شهید والا مقام صنعت نفت مسجدسلیمان – دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان و سرکشی به خانواده شهداء از جمله برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس می باشد .

امینی ادامه داد : برخی برنامه های ورزشی نیز برای این هفته پیش بینی گردیده که شامل برگزاری مسابقات ورزشی با حضور کلیه دوایر دولتی شهرستان در ۲ رشته فوتسال و تنیس روی میز می باشد .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت خاطرنشان کرد : برگزاری همایش پیاده روی با حضور کارکنان دوایر دولتی و خانواده آنها و صعود به یکی از کوه های مرتفع منطقه و برافراشتن پرچم پرافتخار کشورمان بر فراز این قله از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان مسجدسلیمان می باشد .