۶ مجروح و ترافیک سنگین نوروزی در پی سانحه رانندگی امروز جاده مرگ + تصاویر
۶ مجروح و ترافیک سنگین نوروزی در پی سانحه رانندگی امروز جاده مرگ + تصاویر

شهر اولین ها// به نظر می رسد ماجرای سوانح رانندگی جاده مرگ پایانی ندارد و در آستانه سال جدید نیز این موضوع ترافیک جاده ای این مسیر پرخطر را به ناخشنودی مسافرین نوروزی تبدیل نموده است. به گزارش شهر اولین ها، ظهر امروز و در پی سانحه رانندگی در جاده مسجدسلیمان-اهواز شش نفر مجروح شدند. […]

شهر اولین ها// به نظر می رسد ماجرای سوانح رانندگی جاده مرگ پایانی ندارد و در آستانه سال جدید نیز این موضوع ترافیک جاده ای این مسیر پرخطر را به ناخشنودی مسافرین نوروزی تبدیل نموده است.

به گزارش شهر اولین ها، ظهر امروز و در پی سانحه رانندگی در جاده مسجدسلیمان-اهواز شش نفر مجروح شدند. در این سانحه که طی تصادف دو خودروی پراید حوالی کیلومتر ۳۰ جاده مسجدسلیمان-اهواز رخ داد شش نفر مجروح شدند که بنا به شنیده ها حال دونفر از آنان وخیم گزارش شده است. شاهدان عینی از سرعت بالای یکی از خودروها بعنوان عامل اصلی سانحه نام برده اند.این حادثه در حالی رخ داده که ترافیک حدوداً ۳۰ دقیقه ای در مسیر مذکور را ایجاد نمود تا موجب کلافگی و ناخشنودی مسافرین نوروزی از وضعیت موجود را فراهم نماید.

این اتفاق در حالی رخ داده که اواسط سال گذشته منوچهر رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی جاده جدید و میانبر مسجدسلیمان – اهواز خبر داد و اظهار کرد: پس از نشست‌های متعدد با مسئولین ذی‌ربط و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و رفع نگرانی‌های زیست محیطی در خصوص احداث این جاده، در نهایت با فعال شدن مجدد پروژه احداث جاده میانبر در مسیر مسجدسلیمان-اهواز پس از ۵ سال توقف موافقت شد.