تداوم پیروزی های نفت مسجدسلیمان در لیگ نوجوانان خوزستان
تداوم پیروزی های نفت مسجدسلیمان در لیگ نوجوانان خوزستان

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نوجوانان نفت مسجدسلیمان در دومین دیدار خود در مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر نوجوانان خوزستان به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نوجوانان نفتی که در مرحله قبل نیز در گروه خود به مقام قهرمانی دست یافته بودند در […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نوجوانان نفت مسجدسلیمان در دومین دیدار خود در مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر نوجوانان خوزستان به یک پیروزی شیرین خارج از خانه دست یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، نوجوانان نفتی که در مرحله قبل نیز در گروه خود به مقام قهرمانی دست یافته بودند در خرمشهر میهمان تیم جهان آرا بودند و در یک دیدار هجومی و برتر با نتیجه سه بر صفر به پیروزی دست یافتند تا ضمن کسب دومین برد متوالی خود شانس اول قهرمانی به شمار بروند.شاگردان رامین روشن پور در گروه اول این مسابقات با تیم های جهان آرا خرمشهر،فولاد کنار دزفول و ولایت اهواز همگروه می باشند در صورت ادامه همین روند و کسب مقام قهرمانی گروه خود به مسابقات لیگ نوجوانان کشور صعود خواهند کرد.

گفتنی است که لیگ برتر نوجوانان خوزستان در دو گروه 4 تیمی برگزار می شود که تیم های نخست هرگروه به مسابقات کشوری صعود خواهند کرد.