تجلیل از افتخارآفرینان فوتبال مسجدسلیمان در استان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال +تصاویر
تجلیل از افتخارآفرینان فوتبال مسجدسلیمان در استان با حضور رئیس فدراسیون فوتبال +تصاویر

شهر اولین ها// مراسم تجلیل از برترین های لیگ های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان استان خوزستان با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد. به گزارش شهر اولین ها، این مراسم عصر روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان از جمله تاج رییس فدراسیون فوتبال، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس […]

شهر اولین ها// مراسم تجلیل از برترین های لیگ های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان استان خوزستان با حضور رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش شهر اولین ها، این مراسم عصر روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسوولان از جمله تاج رییس فدراسیون فوتبال، همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و طالقانی و ممبینی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و طی آن از قهرمانان لیگهای مختلف فوتبال،فوتسال و فوتبال ساحلی تجلیل گردید که از آنجمله می توان به تیمهای نوجوانان نفت مسجدسلیمان( قهرمان لیگ برتر نوجوانان)، جوانان آزادگان (نائب قهرمان لیگ برتر جوانان)، امید نفت مسجدسلیمان(قهرمان لیگ برتر امیدها) و تیم فوتسال آراد (قهرمان لیگ دسته اول) اشاره کرد.

در این مراسم از ۲۱ تیم برتر لیگ های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان و آقایان استان خوزستان تقدیر به عمل آمد.همچنین از اعضای موکب هیات فوتبال استان در مراسم اربعین حسینی، تقدیر و تشکر شد.

تصاویر / مراسم تجلیل از قهرمانان لیگ های فوتبال و فوتسال ساحلی با حضور مهدی تاج در اهوازپتصاویر / مراسم تجلیل از قهرمانان لیگ های فوتبال و فوتسال ساحلی با حضور مهدی تاج در اهوازتصاویر / مراسم تجلیل از قهرمانان لیگ های فوتبال و فوتسال ساحلی با حضور مهدی تاج در اهوازتصاویر / مراسم تجلیل از قهرمانان لیگ های فوتبال و فوتسال ساحلی با حضور مهدی تاج در اهواز