تجلیل از خیّرین اعتکاف در مسجدسلیمان
تجلیل از خیّرین اعتکاف در مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با اشاره به مشارکت خیّرین در اجرای برنامه معنوی اعتکاف در این شهرستان گفت: در پایان این برنامه از این خیرین قدردانی شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها فرشاد خو ،کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان  با اشاره به پایان یافتن مراسم […]

سایت خبری شهر اولین ها//کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با اشاره به مشارکت خیّرین در اجرای برنامه معنوی اعتکاف در این شهرستان گفت: در پایان این برنامه از این خیرین قدردانی شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها فرشاد خو ،کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان  با اشاره به پایان یافتن مراسم معنوی اعتکاف اظهار کرد: ۶۷۰ نفر در این شهرستان با حضور در این برنامه به مدت سه روز از فضای معنوی این آیین بهرهمند شدند.
وی با بیان اینکه سه مسجد جامع، فاطمه
الزهرا(س) و مسجد جامع چشمهعلی این مراسم پرفیض را برگزار کردند، افزود: از تعداد۶۷۰ نفر، ۴۷۰ نفر از معتکفان بانوان و ۲۰۰ نفر آقایان بودند.

خو با اشاره به برنامههای برگزار شده در این مساجد طی ایام اعتکاف گفت: برگزاری سه محفل انس با قرآن، قرائت دعای کمیل و دعای ندبه برخی از مراسمات بودند.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان همچنین گفت: در پایان مراسم اعتکاف، از خیّرین و نیکوکارانی که در اجرای این برنامه معنوی در شهرستان همکاری کردند، قدردانی شد.

ایکنا