تبیین نقش حجاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی در مسجدسلیمان
تبیین نقش حجاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی در مسجدسلیمان

شهر اولین ها// به مناسبت سالروز بزرگداشت عفاف و حجاب، همایش نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی چهارشنبه ۲۳ تیرماه در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود. فرشاد خو، مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان  گفت: به مناسبت سالروز بزرگداشت عفاف و حجاب، همایش نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات […]

شهر اولین ها// به مناسبت سالروز بزرگداشت عفاف و حجاب، همایش نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی چهارشنبه ۲۳ تیرماه در شهرستان مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

فرشاد خو، مسئول فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مسجدسلیمان  گفت: به مناسبت سالروز بزرگداشت عفاف و حجاب، همایش نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات روانی چهارشنبه ۲۳ تیرماه در محل این سازمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه از سوی اداره تبلیغات اسلامی با همکاری سازمان بسیج دانشجویی شهرستان برگزار می‌شود، افزود: حجت‌الاسلام علی‌ قندعلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی به تبیین نقش حجاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

خو همچنین از برگزاری‌ همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش از سوی بسیج شهرستان پنج‌شنبه ۲۴ تیرماه پس از نماز مغرب و عشاء در پارک نرگس برگزار می‌شود.