تا بالاترین مقام کشور پیگیر رفع مشکلات هستم
تا بالاترین مقام کشور پیگیر رفع مشکلات هستم

شهر اولین ها// جلسه شورای اداری شهرستان لالی با حضور دکتر ورناصری و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری لالی برگزار گردید. به گزارش شهر اولین ها به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا دکتر ورناصری در این جلسه ضمن […]

شهر اولین ها// جلسه شورای اداری شهرستان لالی با حضور دکتر ورناصری و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری لالی برگزار گردید.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دفتر نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا دکتر ورناصری در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و قدردانی از تلاش های کادر درمان بیان داشت: طی چندسال گذشته از ۱۲۰۰ روستا بازدید داشته و از تمامی مشکلات این مناطق آگاهی دارم. از این رو بعنوان خدمتگزار مردم شهرستان در حل مشکلات پیش قدم خواهم بود.
دکتر ورناصری افزود: در این بین مردم خط قرمز بنده هستند و انتظار داریم تا همه با هم در راه خدمت رسانی به مردم هم قدم باشیم.
وی افزود: مردم از مسئولین انتظار تغییرات اساسی دارند
و مدیران نیز باید موتور متحرک این کار باشند. قول می دهم در این جریان تا بالاترین مقام کشور پیگیر رفع مشکلات هستم.
وی خاطرنشان کرد: دفتر خدمتگزار مردم در شهرستان بصورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مراجعات مردم شهرستان خواهد بود و دست عزیزی که در این راه با ما هم قدم باشد را می بوسم.
عضو کمیسیون انرژی همچنین بیان داشت: تا پایان سال چندین پروژه نیمه تمام از جمله آبرسانی به دشت لالی را انجام خواهیم داد. ضمن این که علیرغم تبلیغات کذب گذشته، در وزارت نیرو هیچ برنامه ای برای سد تراز وجود نداشت اما به جد پیگیر این موضوع خواهم بود.
در پایان دکتر ورناصری تصریح کرد: اگر در استخدام ها فرصتی ایجاد شود اول باید به جوانان لالی، دوم لالی و سوم باز هم لالی اختصاص داده شود.